اخبار روز سینما

علت مرگ کارگردان The Exorcist در پشت صحنه

دیروز همه خبرگزاری ها گزارش دادند که ویلیام فریدکین کارگردان افسانه ای که در ادامه این مطلب درگذشت. علت مرگ کارگردان The Exorcist در پشت صحنه ما پرداخت خواهیم کرد.

این فیلمساز برنده اسکار شب گذشته در لس آنجلس درگذشت و حرفه ای را به عنوان یکی از تحسین برانگیزترین استعدادهای نسل خود پشت سر گذاشت. ویلیام فریدکین کارگردان برنده جایزه اسکار جن گیر در سن ۸۷ سالگی درگذشت.

علت مرگ کارگردان The Exorcist در پشت صحنه

علت مرگ ویلیام فردکین

فریدکین به عنوان یکی از جسورترین و تأثیرگذارترین استعدادهای نسل خود شناخته می شد و در سال 1972 برای فیلم The French Connection برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی شد. او همچنین در سال 1974 برای فیلم The Exorcist نامزد شد. هر دو فیلم با فیلم The French نامزد بهترین فیلم شدند.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان فیلم جن گیر مؤمن.

توضیح واقعی داستان فیلم جن گیر

تهیه کننده سابق و برادران وارنر. همسر او، شری لنسینگ، رئیس استودیو، اعلام کرد که فریدکین بر اثر نارسایی قلبی و ذات‌الریه در خانه‌اش در بل ایر درگذشت.

علت مرگ ویلیام فردکین

علت مرگ ویلیام فردکین

علت مرگ کارگردان The Exorcist در پشت صحنه
کارگردان فیلم جنگیر درگذشت

ویلیام فریدکین در 29 اوت 1935 در شیکاگو به دنیا آمد. او کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس آمریکایی بود که از نزدیک با جنبش هالیوود جدید در دهه 1970 در ارتباط بود. او که کار خود را با فیلم های مستند در اوایل دهه 1960 آغاز کرد، فیلم تریلر پلیسی The French Connection (1971) را کارگردانی کرد که برنده پنج جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین کارگردانی شد. او سپس فیلم ترسناک The Exorcist (1973) را کارگردانی کرد که نامزدی اسکار بهترین کارگردانی را برای او به ارمغان آورد.

علت مرگ ویلیام فردکین

بیشتر بخوانید:

مطالب موجود در شبکه‌های اجتماعی صرفاً برای مقاصد اطلاع‌رسانی منتشر می‌شود و دیدگاه‌های بیان شده در اینجا لزوماً بازتاب دیدگاه رسانه‌ها است. شکل نه

نظر شما در مورد علت مرگ کارگردان The Exorcist در پشت صحنه چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا