اخبار روز سینما

عکسی متفاوت از پژمان بازغی در کنار داریوش سلیمی


به گزارش شمانیوز: عکسی متفاوت از پژمان بازغی در کنار داریوش سلیمی را مشاهده می کنید. پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون است. اصل پژمان بازغی لاهیجانی است. پژمان بازغی با سریال مرد هزار چهره به شهرت رسید. در زیر یک عکس است پژمان بازغی می فهمی:

قدمت و اصالت پژمان بازغی

پژمان بازغی ۱۹ مرداد وی در سال 1353 در تهران در خانواده ای 5 نفره به دنیا آمد. ریشه خانواده او به شمال ایران و شهر لاهیجان برمی گردد.

زندگی خانوادگی و شخصی پژمان بازغی

در دوران کودکی به دلیل شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرد و تجربیات زیادی کسب کرد. پس از تولد به مدت 4 سال در تهران و منازل سازمانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران زندگی کرد و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت رفت. پس از شروع جنگ ایران و عراق و مأموریت پدرش برای حفاظت از مرزهای آبی ایران و خلیج فارس به بوشهر رفت. پس از پایان جنگ به تهران باز می گردد.

ازدواج پژمان بازغی و مستانه مهاجر

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 ازدواج کردند. مستانه مهاجر در 15 به دنیا آمد اردیبهشت ماه 1353 در تهران، سردبیر فارسی و همسر پژمان بازغی. وی فارغ التحصیل رشته ویرایش از دانشگاه سوره است.

نفس بازغی دختر پژمان بازغی

مستانه مهاجر و پژمان بازغی در سال ۱۳۸۷ صاحب دختری به نام نفس شدند.

پژمان بازغی بازیگری را آغاز کرد

پژمان بازغی در سال ۱۳۷۲ در دوران دانشجویی وارد عرصه هنر شد و این راه را با بازی در فیلم «اعتراف» به کارگردانی مجید فهیم در سینمای جوانان مرکز گیلان آغاز کرد. پس از پایان تحصیلات به تهران رفت و در سال 1389 تجربه بازیگری در سریال زیر آسمان شهر را کسب کرد.

پژمان بازغی پس از فیلم ازمیروف به آژانس دوستی استخدام شد و به مدت 2 سال با بازیگران خوب این سریال مانند مرحوم حسین پناهی و مرحوم فردوس کاویانی همبازی شد.

بعد از آژانس به سراغ جوانی مجید قاری زاده می رود و با مسعود جعفر جوزانی به بلوغ می رسد و سپس به گروه ویژه مهرداد خوشبت می پیوندد و به همراه رامبد جوان گمشده خود را پیدا می کند.

او در سال 1980 با سیروس مقدم به آن سوی دریاها سفر کرد و با میرزایی، جل جلاله، دختری را در قفس نجات داد و سپس با استاد اعظمش احمدریزا درویش دوئل کرد.

برادر کوچکتر پژمان بازغی نیز علاقه زیادی به بازیگری دارد و در 2 فیلم سعید سهیلی به نام های پسران مهتاب و شب برهنه ایفای نقش کرده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا