اخبار روز سینما

شیوا ابراهیمی از عکس دختر خود رونمایی کرد! / رابطه صمیمانه این مادر و دختر زبانزد همه شد! + عکس

شیوا ابراهیمی متولد سال 1355 در شمیرانات تهران است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر، گرایش عروسکی می‌باشد.او به تازگی به خارج از ایران مهاجرت کرده است. در ادامه بیشتر با این بازیگر و رابطه او با دخترش آشنا می شوید.

شیوا ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون است. شیوا ابراهیمی پس از ورود به دانشکده تئاتر از سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد و فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۵ با سریال «کهنه سوار» به کارگردانی اکبر خواجویی جلوی دوربین برد. او در رابطه با ارتباط با دخترش می گوید، اکثر کودکان برای انجام کارهای خود از مادرشان اجازه می گیرند. شیوا ابراهیمی بیشتر به دوستی با دخترش اعتقاد دارد و می گوید برای انجام کارشان با هم مشورت می کنند و بعد تصمیم می گیرند.

شیوا ابراهیمی از عکس دختر خود رونمایی کرد! / رابطه صمیمانه این مادر و دختر زبانزد همه شد! + عکس

صمیمیت بیش از حد شیوا طاهری با دخترش

شیوا ابراهیمی: من و نفس بیشتر با هم دوست هستیم و گاهی مثل دو خواهر. ما به راحتی با هم صحبت می کنیم و با هم تصمیم می گیریم. نفس در بسیاری از مسائل با من مشورت می کند، اما در نهایت تصمیم با خودش است. فکر می کنم در عصر امروز باید با نسل امروز رابطه دوستانه داشته باشید و با فرزندان خود دوست باشید. به این ترتیب می توانیم به دختر یا پسرمان نزدیکتر باشیم. خوشبختانه با نفس رابطه خوبی دارم و کارهای زیادی با هم انجام می دهیم.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا