اخبار روز سینما

شاهزاده شارلوت در بزرگسالی از دید هوش مصنوعی!/عکس

عکس شبیه سازی شده هوش مصنوعی پرنسس شارلوت دختر ولیعهد بریتانیا را ببینید. شارلوت کوچولو با موها و چشمان نسبتاً تیره در دوران کودکی از بسیاری جهات به مادرش کیت شباهت دارد، اما بر اساس گزارش رسانه ها، لبخند شیطنت آمیزی که گاهی بر روی صورت او ظاهر می شود، کاملا شبیه لبخند پدرش ویلیام است.

آیا دختر کیت میدلتون شبیه او خواهد بود؟

عکس هوش مصنوعی شاهزاده شارلوت در بزرگسالی/ آیا دختر کیت میدلتون شبیه او خواهد شد؟!

شادی دختر کیت میدلتون

شارلوت همچنین به عنوان دختر بازیگوش این زوج مشهور نیز شناخته می شود و رسانه ها همچنان به ماجرای او در تابستان گذشته اشاره می کنند، زمانی که پرنسس کوچک زمانی که در بین جمعیت، چشمش به پدربزرگش مایکل میدلتون افتاد، زبانش را برای او در آورد و موجبات خنده اطرافیان و خجالت والدینش شد.

ثروتمندترین فرزند سلطنتی

پرنسس شارلوت را احتمالاً یکی از ثروتمندترین دختران کوچک، حداقل در میان فرزندان مشهورترین ثروتمندان جهان می دانند. نکته جالب در مورد شارلوت این است که ثروت تخمینی او حتی از ثروت برادر بزرگترش که پادشاه آینده بریتانیای کبیر به حساب می آید، بیشتر است. ثروت پرنسس شارلوت 4.4 میلیارد دلار تخمین زده می شود و عضویت در خانواده سلطنتی بریتانیا بخشی از این ثروت است که با تأثیر شارلوت بر مد ارتباط دارد. شارلوت مانند مادرش تاثیر زیادی در رواج سبک های مختلف در بین بریتانیایی ها و حتی جهان دارد و شارلوت از بدو تولد میلیون ها دلار برای بریتانیا درآمد داشته است.

عکس هوش مصنوعی شاهزاده شارلوت در بزرگسالی/ آیا دختر کیت میدلتون شبیه او خواهد شد؟!

پسر کیت میدلتون

شاهزاده جورج برادر بزرگتر شارلوت و نفر بعدی در صف پادشاهان بریتانیا است و همچنین ثروت قابل توجهی را از والدین خود به ارث خواهد برد. زندگی پرنس جورج مانند خواهر کوچکترش برای بسیاری از مردم بریتانیا و جهان جالب و مهم است و افراد زیادی حتی کوچکترین اتفاقات زندگی او را دنبال می کنند. ثروت شخصی جورج در حال حاضر حدود 3 میلیارد دلار تخمین زده می شود که مطمئناً برای یک بچه دبستانی بدشانسی نیست.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا