اخبار روز سینما

غیر رسمی: دیزنی انیمیشن Kingdom Hearts را خواهد ساخت

هفته گذشته زمزمه‌هایی از ساخت انیمیشن Kingdom Hearts از یک بازی به همین نام توسط دیزنی به گوش می‌رسید، اما نوع این اقتباس مشخص نبود.

حالا یکی از منابع موثق مدعی شده که این پروژه یک انیمیشن سینمایی خواهد بود و حتی ممکن است راهی سینماها شود. منابع آگاه در گفتگو با «The DisInsider» این خبر را تایید کرده‌اند و گفته‌اند:

«دیزنی» در حال ساخت یک انیمیشن از Kingdom Hearts است. شنیده بودم که ایده ساخت این پروژه برای «دیزنی پلاس» مطرح شده بود، اما اخیرا خبر رسیده که هدف نهایی اکران سینمایی آن است. البته هنوز چراغ سبز نهایی برای این پروژه صادر نشده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ساخت انیمیشن Kingdom Hearts توسط دیزنی

این اولین بار نیست که خبرهایی از اقتباس Kingdom Hearts به گوش می‌رسد. در سال 2020، «امره کایا»، سردبیر وبسایت The Vulcan Reporter، در توییتی خبر از ساخت یک سریال Kingdom Hearts برای «دیزنی پلاس» داده بود. او در توییت خود نوشت:

سریال Kingdom Hearts در حال ساخت است. دیزنی در ابتدا می‌خواست خودش این سریال را بسازد، اما نتوانست. به همین خاطر از «اسکوئر انیکس» خواست تا با استفاده از موتور گرافیکی آنریل انجین، قسمت آزمایشی سریال را بسازد. به نظر می‌رسد این سریال قرار نیست لایو اکشن باشد و به صورت انیمیشن کامپیوتری ساخته خواهد شد. در حال حاضر مراحل انتخاب صداپیشه برای این سریال در حال انجام است.

انیمیشن Kingdom Hearts

هنوز مشخص نیست که این پروژه از ابتدا قرار بود یک سریال تلویزیونی باشد یا برنامه‌ها بعدا تغییر کرده است. با احتساب خبر جدید، تاکنون سه منبع موثق از ساخت یک اقتباس از بازی Kingdom Hearts توسط «دیزنی» خبر داده‌اند.

از طرفی دیگر، «دنیل ریچمن»، خبرنگار حوزه بازی‌های ویدیویی، چندی پیش مدعی شده بود که بازی Kingdom Hearts 4 سال آینده میلادی عرضه خواهد شد. با توجه به این خبر، احتمال دارد که در تابستان امسال شاهد انتشار تریلر جدیدی از این بازی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت انیمیشن از بازی Kingdom Hearts چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا