اخبار روز سینما

فال روزانه ابجد فال ابجد برای فردا یکشنبه 2 فروردین 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش شمانیوز : علامت ابجد روشی کهن و جالب برای پیشگویی برای رسیدن به روشنایی در زندگی محسوب می شود. یکی یکی از جالب ترین نکات فال ابجد این است که هر حرف از حروف الفبا معنای خاصی دارد و ارتباطی با واقعیت دارد. کلمه Ebced Sign از حروف Ebced گرفته شده است که در زبان عربی بر اساس حروف الفبا استفاده می شود. یکی یکی از روش های فال معروف و رایج در فرهنگ ایرانی است و در انتخاب و آشکارسازی مسیر زندگی از آن استفاده می شود. برج ابجد فردا یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه 1403 را بخوانید.

متولد شدن فروردین

ابجد علامت زودیاک شما: ADB

نظر: فال خوب است. خیر و برکت در زندگی شما جاری خواهد شد. به زودی به موفقیت و سربلندی دست خواهید یافت، در آینده به مقام های بالایی خواهید رسید. نگران نباشید و هرگز ناامید نشوید، به زودی یک افتتاحیه بزرگ در زندگی شما اتفاق می افتد. موسیقی می شنوید که احساسات مختلفی را در شما برمی انگیزد، مراقب خود باشید. این روزها روح حساس و شکننده ای دارید. شما نگران کسی هستید که مدتی است از او خبری نداشتید، به زودی از او خواهید شنید. تغییرات بزرگی در زندگی شما مشاهده می شود.

متولد شدن اردیبهشت ماه

ابجد علامت زودیاک شما: dcd

تعبیر: به زودی وضعیت مالی شما خوب می شود و اگر ضرری داشته باشید دوباره جبران می کنید. اخباری دریافت خواهید کرد که شما را از غم نجات می دهد. شما به واصل یار خواهید رسید و به هدف خود خواهید رسید. شانس خوبی در انتظار شماست، پس نگران نباشید. مراقب سلامتی خود و اطرافیانتان باشید. همیشه چشم و گوش خود را باز نگه دارید، این روزها به هیچکس جز خودتان اعتماد نکنید. یک آشنای نزدیک شما را با گفتن چیزی گرم می کند و آرام می کند. این روزها همیشه از انجام کاری غافل می شوید.

متولد شدن خرداد

ابجد علامت زودیاک شما: cdc

نظر: به نیت خود می رسید، اما فقط با تلاش، پس تنبلی نکنید و دست به کار شوید. ممکن است یک شی با ارزش را گم کرده باشید، اما به زودی آن را پیدا خواهید کرد. صبور باشید و سعی کنید از نصایح بزرگان خود بهره ببرید زیرا آنها راه خوشبختی را نشان می دهند. تغییرات روند مثبتی را دنبال کرد. در نتیجه تلاش شما زندگی شما بهتر از قبل خواهد شد. آرامش در خانواده حاکم خواهد شد و جو متشنج و دعواهای این روزها بالاخره به پایان می رسد. در دلت آتش است اما بیرون چیزی نشان نمی دهی.

متولد شدن تیر

ابجد علامت زودیاک شما: AJD

نظر: آدم بدی دور و برت هست، اگر از او دوری نکنی، رنج زیادی می کشی. شما در حال تجربه درد و اندوه از دست دادن عزیزی هستید، اما باید به خدا اعتماد کنید تا فرد بهتری برای شما پیدا کند. پولی دریافت خواهید کرد که شما را از فقر اقتصادی خارج می کند. صبور باش. به یاد داشته باشید که به کسی قول داده اید، به قول خود وفادار باشید. خواب شما نامنظم است و این به بهره وری شما آسیب می زند، به آن فکر کنید، در غیر این صورت تارهایی که به هم گره می زنید باز می شود. سفر برای شما خوب است و روحیه شما را تغییر می دهد.

متولد شدن مرداد

ابجد علامت زودیاک شما: DBA

نظر: شما به هدف خود خواهید رسید و به آرزوهای خود خواهید رسید. اگر قصد راه اندازی کسب و کار را دارید، بسیار مراقب باشید و شرکای خود را با دقت انتخاب کنید، از مزایای سفر بهره مند خواهید شد و به سعادت خوشبختی دست خواهید یافت. پول در دست شما نمی ماند، از دستی که دریافت کرده اید می رود. شما قلب پاکی دارید اما این روزها باید مراقب خود باشید تا به کمک دیگران بی نیاز شوید. هر کاری می کنم به جایی نمی رسم، بلافاصله بلند می شوم و مشکل شما را حل می کنم.

متولد شدن شهریور

ابجد علامت زودیاک شما: ccd

نظر: اگر شخصی می خواهد با کلمات نامناسب به شما آسیب برساند، در مقابل او بایستید. اعتماد شخصی متعلق به شماست، پس پر و بالش را زیر آن بگیرید و به پشت آن رحم نکنید. در نماز خود تنبلی نکنید. ممکن است بدشانسی برای شما بیفتد، اما به زودی از زندگی شما خارج خواهد شد. چند ساعت سرت را از روی گوشی بردارید و مواظب خود و اطرافتان باشید وگرنه خیلی زودتر از آنچه فکر می کنید کنترل خیلی چیزها را از دست خواهید داد. شما پیام رسان یک خبر خوب برای یک دوست خواهید بود. فردی که با عصبانیت می رود به زودی برمی گردد.

متولد شدن مهر

ابجد علامت زودیاک شما: cdc

نظر: شخصی به شدت نگران آینده شماست، پس سعی کنید به حرف های او گوش دهید. شما به اهداف خود می رسید، اما با تلاش زیاد. به فال نیک می گیرید و زندگی شادی در انتظار شما خواهد بود. به زودی به آرزوی قلبی خود خواهید رسید. از کسی که مدام از همه چیز شکایت می کند و فکر می کند که همسطح است دوری کنید تا بیشتر از این اعصاب شما را خرد نکند. تو این روزها افسرده ای، با خودت مهربان تر باش تا این طوفان بگذرد. به هر طریق ممکن از زندگی روزمره تکراری جدا شوید.

متولد شدن آبان

ابجد علامت زودیاک شما: JBA

نظر: فال خوب نیست. افکار غیر ضروری را از ذهن خود دور کنید تا بتوانید به اهداف و خواسته های قلبی خود برسید و در زندگی به موفقیت برسید. قبول نکنید که این کار برای شما مشکلات بزرگی ایجاد می کند و با شکست و نابودی روبرو خواهید شد. شما در کار خود صادق هستید. در مقابل افراد پر چهره، آدم ساده ای ظاهر می شوید، عیبی ندارد، همیشه سعی می کنید صادق باشید و از راه راست خارج نشوید زیرا بار کج هرگز به خانه شما نمی رسد. حقوق خود را بگیرید

متولد شدن آذر

ابجد علامت زودیاک شما: ADA

نظر: به آرزوی قلبی خود می رسید و در زندگی به موفقیت و سربلندی دست خواهید یافت که بهتر است. اجازه ندهید غم وارد دلتان شود، اگر قصد ازدواج دارید این ازدواج به زودی شروع می شود و برای شما مثمر ثمر خواهد بود، شادی و نشاط را در زندگی شما به ارمغان می آورد و شما را به هدفتان می رساند. اهداف جدیدی برای خود تعیین کنید. شما یک دوست جدید پیدا می کنید. بگذارید اتفاقات مختلفی در زندگی شما بیفتد. بیهوده فکر نکنید و در توهم زندگی نکنید. متاسفانه هیچ چیز قابل اصلاح نیست. آینده هنوز نرسیده است

متولد شدن دی

علامت زودیاک شما: BDD

نظر: فال خوب نیست. شما می توانید آینده خود را زیبا و شاد بسازید و با غلبه بر مشکلات زندگی خود به خوشبختی برسید، آن را امتحان کنید. در زندگی خود کارهای اشتباهی انجام ندهید که باعث ایجاد مشکلات بزرگ و نابودی شما در آینده می شود. امیدوار باشید زیرا در حال حاضر کاری جز صبور بودن نمی توانید انجام دهید. تجهیزات جدید خریداری شده است. افراد را از روی ظاهرشان قضاوت نکنید. با فردی که به تازگی ملاقات کرده اید صحبت کنید تا او و ایده هایش را بهتر بشناسید. نگران نباشید.

متولد شدن بهمن

ابجد علامت زودیاک شما: DDC

تعبیر: در زندگی خود احساس ناراحتی و ناامیدی می کنید، به زودی مشکلات از سر راه شما محو می شود و موفقیت وضعیت شما را فرا می گیرد، بهتر است در زندگی مراقب خود باشید. یک اشتباه ناخواسته برنامه ریزی شما را خراب می کند. به خاطر مشکلی که قابل جبران است بحث نکنید و ناراحت نشوید. میری یه جایی لطف کنی گفتن یک کلمه در جمع شما را پشیمان می کند. اعتدال

متولد شدن اسفند

ابجد علامت زودیاک شما: DAB

نظر: فال مشخص است. غم ها از زندگی شما بیرون می آیند، موفقیت و غرور از زندگی شما جاری می شود. از مشکلات نترسید و با جسارت به سمت موفقیت حرکت کنید، اگر قصد کسب درآمد و معاملات مالی دارید، کارهایی را که برایتان موفق بوده است انجام دهید. حرف زدن با آدمی که به خواب رفته بی فایده است. باور کنید میخ آهنی به سنگ نفوذ نمی کند. یک مشکل خانوادگی شما را مجبور به انجام کاری برخلاف میل خود می کند. یکی از اطرافیان شما از سلامت جسمانی خوبی برخوردار نیست، به او کمک کنید


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا