اخبار روز سینما

فال روزانه / فال فردا جمعه 28 اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین فال انبیا در بسیاری از فرهنگ ها به عنوان یک باور قدیمی باقی مانده است. با بررسی و تفسیر دقیق موضوعات و نشانه های طالع انبیاء می توانید در مورد زندگی و آینده مشاوره و راهنمایی بگیرید. فال فرصت خوبی برای روشن شدن مسائل شخصی، معنوی و اخلاقی است و می تواند به ما در تصمیم گیری درست کمک کند. هر علامت زودیاک منحصر به فرد است و ویژگی های خاص خود را دارد. این یک روش هیجان انگیز و جذاب است که می تواند به افزایش دانش و درک ما کمک کند. همچنین پیشگویی های انبیا برای فردا جمعه 28. اردیبهشت ماه خواندن

فروردین

نوح (ع)

ای صاحب زودیاک، تو در جایی هستی که روحت در عذاب و درد دائمی است، اما به یاری فطرت خداوند، به زودی روحت از تمام افکار نادرست پاک می شود و از گرفتاری های جاری رهایی می یابی.

شغل مشروعی به شما پیشنهاد می شود که به درد شما می خورد، از قید توهم رها می شوید و احساس آرامش می کنید انشاالله…

اردیبهشت ماه

حضرت لقمان (ع)

ای صاحب علامت زودیاک، شما فردی متواضع، عاقل و صادق به نظر می رسید. اگر آسیب یا مشکلی دارید، خوب است و حکمتی در آن نهفته است. چیزهایی را که از دست داده اید دوباره به دست خواهید آورد. شما از شر مشکل خود خلاص خواهید شد، باید به خدا توکل کنید. نباید چشم به اموال مردم داشت. در عین حال کینه به خرج ندهید تا سالم و آرام باشید. اگر کسى به شما ظلم کرد، او را ببخش و عزت خواهى یافت.

خرداد

عیسی (ع)

ای صاحب فال! با این نیت بدان و بدان که از غم و اندوه رها می شوی، عمرت دراز، شغلت بلند، دشمنانت سرکوب می شوند و هر روز شرفیاب می شوی. با یک انسان خوب باشید، سفر خوبی خواهید داشت و برکات زیادی خواهید یافت. در دلت غمی نیست که خیانت نیست و برکت دعای پدر و مادرت حق تعالی تو را حفظ می کند و اگر کسی در غربت باشد زود می آید. بر دشمن پیروز شوید و هر چقدر هم که نیت نیک و پاکی داشته باشید به آن خواهید رسید.

تیر

حضرت ذوالکفیل (ع)

صاحب فال فردی صبور و بردبار به نظر می رسد، به دیگران قول های زیادی می دهید، مراقب باشید آنها را عملی کنید. اگر وکیل یا قاضی باشی، اگر با مردم به عدالت رفتار کنی، اگر حقوق مظلوم را از دست ظالمان بگیری، به آنچه که در نظر گرفته ای، می رسی. یک بدخواه به دنبال غفلت شماست، مراقب او باشید. آنچه انتظار دارید اتفاق خواهد افتاد.

مرداد

حضرت صالح (علیه السلام)

ای صاحب فال! خداوند شما را از غم ها پاک کند و به هدف دلتان هدایت کند. رنج زیادی کشیدی اما با نیت قلبی به هدفت میرسی. ستاره تو روشن است و غمی نیست که عمر طولانی خواهی داشت. در غیاب تو به سلامت به تو می رسد و دشمنانت را شکست می دهد و تو خوشحال می شوی.

شهریور

حضرت الیاس (ع)

مژده برای شما صاحب زودیاک، به زودی به نیت و آرزویی که مدتهاست در دلتان بوده، انشاءالله می رسید. عجله نکنید و منتظر نباشید تا همه چیز برای شما درست شود. چیزی از غیب که نور شماست به شما برسد و از جایی که امیدی ندارید به آرزوی دلتان برسد انشاءالله. وضعیت اطرافیانتان را نادیده نگیرید و اگر فرصت دارید در حل مشکلات کسی تردید نکنید.

مهر

حضرت هود (علیه السلام)

ای صاحب فال! به لطف و رحمت پروردگارت مشکلت حل و اندوهت برطرف می شود. هرگز نگران و ناامید نباشید و به لطف خداوند ایمان داشته باشید.

آبان

حضرت ابراهیم (ع)

ای صاحب فال! این نیت که می کنید بسیار خوب خواهد بود و از غم و اندوه نجات خواهید یافت. کسانی بودند که به شما حسادت می کردند، خدای متعال شما را از شر آنها حفظ کرد، خدای متعال روزی درهای خود را به روی شما باز کند. مجروح شدی اما گذشت، از شر دشمنت در امان باش، به هدف دلت برس، همیشه خیالت را آرام کن تا به خواسته دلت برسی.

آذر

حضرت موسی (ع)

ای صاحب فال! بدانید که به چیزی فکر می کنید که در آن افتاده اید، در مورد آن درمانده هستید و غم و اندوهی که به هدف خود خواهید رسید. قبل از این خیلی ناراحت بودی اما به زودی ستاره سرنوشتت می درخشد و کارتت به زودی طلوع می کند. به کسی قول خواهی داد، عهد خود را زیر پا نگذار و به قولت وفادار بمان.

دی

حضرت یحیی (ع)

ای صاحب برج بشارت باد به تو که به زودی آسایش خواهی یافت و از غم و اندوه رهایی خواهی یافت و اگر نیت کنی وسیله فراهم می گردد. سعی کنید عجولانه تصمیم نگیرید و راز خود را به افراد مجرد نگویید. برای هر روزی که می گذرد عزاداری نکن و از آن روز برای بهتر شدن برای فردای بهتر استفاده نکن. به جای شکرگزاری نعمت های خود، شکر خدا را به جا آورید.

بهمن

حضرت ادریس (ع)

مژده برای شما صاحب علامت زودیاک، به زودی به هدف خود خواهید رسید و به آنچه می خواهید خواهید رسید. اگر با درخواستی به سراغ کسی رفتید و او تند صحبت کرد، بهتر است از رفتن پشیمان شوید زیرا به شما آسیب می رساند. گروهی به شما حسادت می کنند، می خواهند شما را نابود کنند اما کاری از دستشان بر نمی آید، ترس شما. سفری در پیش داری که این چند روز آرامش در نشانه ات از پیش رویت می گذرد و بعد از آن در چشم موجودات شیرین می شوی. این هفته با کسی صحبت نکنید زیرا ستاره شما بدبخت است و از این به بعد شادی به شما باز خواهد گشت. اگر نیاز داشته باشی می آورند، اگر نداری می آید.

اسفند

حضرت یوشع (ع)

شما در شرایط حساس زندگی قرار دارید. زیرا شما با گروهی سرکش و مکر روبرو هستید و باید آنها را راهنمایی و هدایت کنید. اگر کاری را برای رضای خدا انجام می دهید، از شکست نترسید. اگر صبور و صبور باشید، به نفع شما خواهد بود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا