اخبار روز سینما

“بهاره رهنما” با این کاهش وزن ۵۰ کیلویی اصلا قابل شناسایی نیست! | عکس

جدیدترین استوری بهاره رهنما رل با تغییر چهره‌ای عجیب و متفاوت در ادامه مشاهده کنید.

بهاره رهنما، با به اشتراک گذاشتن عکسی از کاهش وزن خود، از پیشرفت شگرفی که داشته، خبر داد. ایشان در سال ۱۳۵۲ در اراک به دنیا آمدند و اصالتاً اهل آن شهر هستند. بهاره رهنما، علاوه بر بازیگری، فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی نیز انجام می‌دهند. او دو بار ازدواج کرده و هر دو ازدواج به طلاق انجامیده‌اند. با توجه به شهرت و موفقیت‌های بهاره رهنما، او یکی از بازیگران پرطرفدار و مطرح ایران است.

"بهاره رهنما" با این کاهش وزن ۵۰ کیلویی اصلا قابل شناسایی نیست! | عکس

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رحمان 10 ساله است آذر وی در سال 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.

پدرش مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مگی (بازیگر) است. او فرزند دوم خانواده است و یک برادر و خواهر دوقلو به نام های بهانه و رهام (پزشک) دارد.

ازدواج اول بهاره رهنما

در سال 1373، بهاره رهنما به‌صورت اتفاقی با پیمان قاسم‌خانی در مسیر بازگشت از دانشگاه آشنا شد. این آشنایی به ازدواج آن‌ها منجر شد و در سال 1376 دختری به نام پریا به دنیا آمد. پس از 22 سال زندگی مشترک، بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم‌خانی در سال 1394 با توافق دوطرفه از هم جدا شدند.

ازدواج دوم بهاره رهنما

در تاریخ 4 شهریور 1396، خانم رهنما به سن 44 سالگی با آقای امیر خسرو عباسی که یکی از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت بود، ازدواج کردند. قبلاً آقای عباسی یک ازدواج دیگر داشته بودند و دارای یک دختر از همسر سابقشان بودند. اما متأسفانه این ازدواج نیز پس از مدتی به جدایی ختم شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا