اخبار روز سینما

فیلم سیاره میمون‌ها توانست فروش فوق‌العاده‌ای کسب کند

در هفته اکران جهانی خود، فیلم سیاره میمون ها به فروش 129 میلیون دلار دست یافت. این فیلم تولید شده توسط کمپانی دیزنی و قرن بیستم است.

در آخر هفته اکران اول، فیلم به فروش 72.5 میلیون دلار در گیشه بین‌المللی رسید. در آمریکای شمالی نیز با فروش 56.5 میلیون دلار، رتبه اول را به خود اختصاص داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم سیاره میمون ها توانست فروش فوق‌العاده‌ای کسب کند

انتظار می‌رود فیلم Kingdom of the Planet of the Apes با درآمد جهانی 129 میلیون دلار در هفته نخست اکران، مانند قسمت‌های قبلی بخش قابلتوجهی از درآمد خود را از بازار بین‌المللی کسب کند.

فیلم پادشاهی سیاره میمون ها بهترین عملکرد را در بازار خارجی با فروش 11.4 میلیون دلار در چین داشت و سپس فرانسه با 7.1 میلیون دلار، مکزیک با 6.4 میلیون دلار و بریتانیا با 4.8 میلیون دلار، در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

دیگر بازارهای برتر این فیلم شامل کره جنوبی با 3.2 میلیون دلار، استرالیا با 2.7 میلیون دلار، برزیل با 2.6 میلیون دلار، آلمان با 2.2 میلیون دلار و اسپانیا با 2.1 میلیون دلار بودند. قسمت‌های قبلی این سری فیلم‌ها شامل طلوع سیاره میمون‌ها و جنگ برای سیاره میمون‌ها، به ترتیب 481 و 490 میلیون دلار فروش داشتند.

فیلم سیاره میمون ها

ظهور سیاره میمون‌ها نیز با 710 میلیون دلار فروش در سطح جهانی، به عنوان پردرآمدترین قسمت از این سری فیلم شناخته شد. کارگردانی پادشاهی سیاره میمون‌ها بر عهده وس بال بوده و این فیلم چهارمین قسمت از سری جدید و دهمین فیلم از این مجموعه 56 ساله است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این فرانچایز علمی تخیلی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا