اخبار خودرو

قیمت هایما S7 پلاس و S5 با افزایش اعلام شد

قیمت هایما S7 پلاس و S5 با افزایش اعلام شد

بر اساس اطلاعات ارسالی، به تازگی ایران خودرو قیمت هایما S7 پلاس و S5 از برند هایما را با افزایش قیمت اعلام کرده است.

بر اساس اطلاعات جدید به دست آمده از فروش. ایران خودرو، مالکان جاده آبی رنگ دو کراس اوور مونتاژی خود را افزایش دادند. طبق اعلام قیمت جدید، قیمت جدید هایما اس 7 پلاس به 1.19 میلیارد تومان رسیده است و برای هایما اس 5 نیز قیمت 1.17 میلیارد تومانی داریم. این در حالی است که پیش از این قیمت S7 پلاس و S5 به ترتیب 1.083.000.000 تومان و 1.053.000.000 تومان بود که به این معنی است که شاهد افزایش قیمت قابل توجهی در این دو خودرو هستیم که ممکن است قیمت این دو محصول پرفروش را تحت تاثیر قرار دهد . .

نام ماشین قیمت قدیمی (تومان) قیمت جدید (تومان)
هایما اس 7 پلاس ۱,۰۸۳,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما اس 5 ۱,۰۵۳,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی

زیر کاپوت هایما S7 پلاس یک موتور 1.8 لیتری توربوشارژ قرار دارد که توان فنی 170 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر را به ثبت می رساند و نیرو از طریق گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو می رسد.

کراس اوور هایما S5 با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ در ایران خودرو مونتاژ می شود. نمونه های اولیه این کراس اوور که دارای گیربکس اتوماتیک CVT بودند، بیش از 160 اسب بخار قدرت تولید کردند. اما در نمونه های جدید این کراس اوور مونتاژ شده، توان خروجی 149 اسب بخار با گشتاور 210 نیوتن متر است. اما گیربکس شش سرعته AT ساخت شرکت DAE که دارای فناوری Hyundai Powertech (HPT) است، جایگزین گیربکس CVT شد و توانست شتاب کمتر از 10 ثانیه را در شرایط استاندارد برای این کراس اوور فراهم کند.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا