اخبار روز

قیمت واقعی ارز مشخص شد.


به گزارش مانیبان، محمد کشتی آرای نایب رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت بازار داخلی سکه و طلا در هفته گذشته گفت: بازارهای جهانی همچنان با سرعت قابل توجهی در مسیر صعودی خود حرکت می کنند. ; این هفته نیز مانند روال یک ماه گذشته، قیمت طلا در بازارهای جهانی افزایش یافته و در این مسیر صعودی باقی مانده است. بنابراین هر اونس طلای جهانی با 36 دلار افزایش به 2379 دلار رسید. این در حالی است که اوایل هفته جاری، هر اونس طلای جهانی 2343 دلار قیمت داشت.

وی در گفت وگو با ایسنا، ادامه داد: با وجود افزایش قیمت ها در بازارهای جهانی، قیمت ها در بازارهای داخلی روند کاهشی خود را ادامه داده است. اگرچه در ابتدای هفته شاهد افزایش قیمت جهانی انواع سکه و طلا بودیم، اما این روند چندان دوام نیاورد و قیمت ها کاهش یافت.

کشتی آرای در خصوص آخرین قیمت سکه و طلا در بازار پایان هفته (آخرین معاملات دیروز/پنجشنبه) و تغییرات آن نسبت به ابتدای هفته، گفت: هر قطعه سکه جدید طراحی شده 400 قیمت دارد. هزار کاهش نسبت به ابتدای هفته، دیروز معاملات به 44 میلیون و 900 هزار تومان رسید و ارز قدیم تمام طرح ها با 800 تومان کاهش به 41 میلیون و 500 هزار تومان رسید. نیم سکه و ربع سکه هر کدام با 500 هزار تومان کاهش نسبت به ابتدای هفته، در آخرین عملیات پایانی هفته قیمت ها 26 میلیون و 300 هزار تومان و 16 میلیون و 300 هزار تومان تعیین شد. ، به ترتیب. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز 7.3 میلیون تومان کمتر از ابتدای هفته معامله شد.

این کارشناس بازار سکه و طلا خاطرنشان کرد: روند صعودی قیمت طلا در بازارهای جهانی بر قیمت طلا در بازارهای داخلی تاثیر گذاشته و اجازه نداده است روند نزولی ابتدای هفته ادامه یابد. هر مثقال طلای 17 عیار نیز در پایان هفته 16 میلیون و 650 هزار تومان ارزش داشت. هر گرم طلای 18 عیار در آخرین معاملات روز پنجشنبه حدود 60 هزار تومان افزایش یافت.

کشتی آرای در خصوص آخرین وضعیت حباب ارزی نیز گفت: با توجه به افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی، قیمت ارز در بازار داخلی به ارزش واقعی خود نزدیک شده و حباب کمی کاهش یافته است . مقدار کمی. بر اساس آخرین عملیات آخر هفته، هر ارز هفت میلیون و 200 هزار تومان حباب دارد، رقمی که نسبت به ابتدای هفته که هشت میلیون تومان در کانال بود، کاهش یافته است. در مجموع به جز روزهای اول هفته که قیمت ها کمی افزایش یافت، در طول هفته بازار آرام شد و حباب سکه و قیمت انواع سکه کاهش یافت.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا