سرگرمی

ماجرای این عکس تکان دهنده آلن دلون چه بود؟ + عکس

ریمینو، در ابتدا با دیدن این تصویر در فضای مجازی به هوش مصنوعی بودن آن شک می کنید اما به نظر می رسد این تصویر واقعی است.

دختر «آلن دلون» در چند روز اخیر تصویری از این ستاره سابق سینمای فرانسه در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد که توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

در ابتدا وقتی این تصویر را در فضای مجازی می بینید به هوش مصنوعی بودن آن شک می کنید اما به نظر می رسد این تصویر واقعی است.

در این تصویر که «انوشکا دلون» در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده، آلن دلون سالخورده با چهره ای متفاوت از آنچه در ذهن ماست دیده می شود.

«انوشکا» همزمان با انتشار این عکس نوشت: صبح جمعه از پدرم عکس گرفتم، فکر کنم خاطره لحظاتمان بود، خیلی ممنونم که با او صبحانه خوردم و بی نظیر است و لحظه‌ای شیرین در دنیای بی‌رحمانه‌ام، او را با نگاه آبی ابدی‌اش، پر جنب و جوش، که به من قدرتی غیرقابل تصور می‌دهد، یافتم.

دلون از زمان سکته مغزی در سال 2019 در وضعیت نامناسبی قرار داشت و اخیراً اختلافات خانوادگی بین فرزندانش را به رسانه ها درز کرده است. سه فرزند آلن دلون، آنتونی، انوشکا و آلن فابیان بر سر دیدگاه های مخالف خود در مورد سلامت و آینده پدرشان با هم اختلاف دارند.

پسرش آنتونی دلون در مصاحبه ای در سال 2019 مدعی شد که دلون در حال مرگ است و گفت: او ضعیف و خسته است. همانطور که قبلاً واضح و شنیدنی بود.”

آنتونی همچنین در مورد خواهر ناتنی‌اش انوشکا دلون اظهار داشت: خواهرم هرگز به من و برادرم اطلاع نداد که بین سال‌های 2019 تا 2022، پدرم در حین مراجعه به کلینیک در سوئیس، پنج آزمایش شناختی انجام داد که هیچ‌کدام از آنها قبول نشد و موفقیت‌آمیز نبود. “

آلن دلون به سرعت از طریق وکیل خود کریستوف آیالا واکنش نشان داد و گفت که از فضای رسانه ای که توسط پسرش آنتونی سازماندهی شده بود به شدت شوکه شده است و نمی تواند پرخاشگری پسرش آنتونی را که مدام به او می گوید پیر شده است را تحمل کند.

دلون از دهه 1990 به ندرت روی پرده ظاهر شد و آخرین حضور عمومی او دریافت نخل طلای افتخاری جشنواره فیلم کن 2019 بود. با این حال، او در مراسم تشییع جنازه دوست و همبازی اش ژان پل بلموندو در سپتامبر 2021 شرکت کرد.

آلن دلون که در 80 فیلم از جمله چندین شاهکار بازی کرده است، اولین بار در سال 1960 زمانی که 25 سال داشت توسط کارگردان فیلم رنه کلمنت با بازی در فیلم “ظهر بنفش” کشف شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا