اخبار روز

مادر شهدا رحمت بهشتی داشت

به گزارش مگتو از مازندران، حاجیه خانم صبح گل جعفری مادر شهیدان بزرگوار تقی و موسی نیکبخت ندای حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر پاک مادر شهید نیکبخت ساعت 9 صبح روز شنبه 5 اسفندماه در جوار فرزندان شهیدش در روستای بزرگ بیشه از توابع شهرستان فریدونار تشییع می شود.
شهید تقی نیکبخت از اولین شهدای فرهنگی است فروردین وی در سال 1337 در شهرستان فریدونکنار به دنیا آمد. او یک سرباز ارتش در جبهه و در قرن شانزدهم بود اردیبهشت ماه در سال 1361 در خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید موسی نیکبخت سوم به دنیا آمد فروردین وی در سال 1351 در فریدون کنار به دنیا آمد و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و بیستم شد. بهمن در ماه 65 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با صدور پیامی در پی درگذشت مرحومه حاجیه خانم «صبح گل جعفری» مادر صبور و فداکار شهیدان «تقی و موسی نیکبخت»، افزود: این بانوی بزرگوار از عمر خود گذشتند. ایام پربرکت ایشان را در سایه قرآن کریم و محبت اهل بیت و طهارت و عصمت (علیهم السلام) و تربیت فرزندان متعهد و صالح گذراند.

کوهنسال افزود: درگذشت مادر فداکار و فداکار شهیدان «تقی و موسی نیکبخت» را به جامعه بزرگ قربانیان بویژه خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم. از خداوند متعال برای آن مرحومه سعیده رحمت واسعه و همراهی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و فرزندان شهیدش مسئلت دارم.
سعید کهن سال

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا