اخبار روز سینما

ماموریت جیمز باند بعدی ظاهرا روشن شده است

پایگاه خبری تحلیلی ریمینو (rimino.ir):

دویچه وله: شایعات و گمانه زنی ها از ماه ها قبل در مورد اینکه جیمز باند بعدی چه کسی خواهد بود، منتشر شده است. حالا به نظر می رسد که سازندگان مجموعه فیلم 007 تصمیم خود را گرفته اند.

به گزارش سان، یکی از نشریات زرد انگلیسی، آرون تیلور جانسون بازیگر بریتانیایی “پیشنهاد رسمی” برای ایفای نقش جیمز باند دریافت کرده است و حالا قبول یا رد این پیشنهاد بر عهده اوست.

یک منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود، به سان گفت: «یک پیشنهاد رسمی روی میز وجود دارد و در انتظار پاسخ هستیم».

او معتقد است که آرون تیلور جانسون در روزهای آینده این قرارداد را امضا خواهد کرد و تهیه کنندگان می توانند مقدمات لازم را برای ارائه چهره جدید مامور 007 آغاز کنند.

نام این بازیگر 33 ساله مدتی است که به عنوان بازیگر احتمالی جیمز باند در رسانه ها مطرح می شود. گفته می شود که او توانست باربارا بروکلی، تهیه کننده مجموعه فیلم 007 را در طی یک تست بازیگری برای یافتن جایگزینی برای دنیل کریگ، آخرین بازیگر نقش جیمز باند، «متقاعد کند».

مامور 007 یکی مامور 007 یکی از محبوب ترین شخصیت های فیلم های جاسوسی است. یکی او یکی از محبوب ترین شخصیت های فیلم های جاسوسی است.

آرون تیلور جانسون در فیلم هایی مانند قطار گلوله، انتقام جویان: عصر اولترون، آنا کارنینا و بسیاری فیلم های دیگر بازی کرده است.

ناگفته نماند که برای بازیگرانی که برای نقش جیمز باند ریمینو می شوند شرایط خاصی وجود دارد: همه آنها باید زیر 40 سال سن داشته باشند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا