اخبار روز سینما جهان

مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری

گزارش کردن بازتاب آنلاین مایک لی، کارگردان کهنه کار فیلم های ورا دریک، سالی دیگر، رازها و دروغ ها و الکی خوش با جایزه یک عمر دستاورد زنبور طلایی جشنواره فیلم مدیترانه مالتا تجلیل می شود.

این کارگردان 91 ساله که 7 نامزدی اسکار دارد و نخل طلای جشنواره کن را برای فیلم برهنه در سال 1993 برنده شد، همچنین در یک مسترکلاس جشنواره شرکت خواهد کرد و با آدریان ووتن، مدیر اجرایی فیلم لندن و فیلم سینمایی لندن گفتگو خواهد کرد. کمیسیون فیلم بریتانیا انجام داد

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی، جشنواره فیلم مدیترانه اعضای هیئت داوران خود را معرفی کرد که بخش رقابتی جشنواره متشکل از 12 فیلم از این منطقه را قضاوت خواهند کرد.

در مراسم اختتامیه جشنواره که 9 خردادماه برگزار می شود، جوایز زنبور طلایی به بهترین فیلم بلند، بازیگری، فیلمنامه نویسی، طراحی تولید، اجرای فنی خلاقانه و جایزه ویژه هیئت داوران اهدا می شود.

هیئت داوران شامل جان اس بیرد کارگردان اسکاتلندی، مارجری سیمکین، کارگردان بازیگران «آواتار»، پدرو لوک، فیلمبردار «جامعه برفی»، کارگردان مالتی-کانادایی ماریو فیلیپ آزوپاردی، ناتان کرولی انگلیسی، طراح تولید «The The شوالیه تاریکی» و کارگردان کانادایی ریچی مهتا.

امسال دومین دوره این جشنواره از 22 تا 30 خردادماه (2 تا 10). تیر) در شهر والتا پایتخت مالت برگزار می شود.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا