اخبار روز

ما برای عدالت فریاد می زنیم! بازی استقلال با پیکان هم قرار بود بدون تماشاگر برگزار شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از آنجایی که بازی امروز بدون تماشاگر برگزار می شود، بازی استقلال و پیکان نیز باید بدون تماشاگر برگزار شود.

به گزارش تسنیم، رضا درویش پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: چهار فینال مانده بودیم، یک فینال بردیم و از فردا آماده می شویم که استقلال خوزستان به میدان برود. بازی.”

زمانی که او به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد، پاسخ داد: این تصمیم مهم است که از ابتدا ما را احضار کردند. حالا دلیل احضار را نمی دانم یکی خبرنگاران این را به من گفتند. مثل همیشه لاغر و مطیع هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص انتشار اخباری مبنی بر فساد در یک باشگاه و انتصاب چند مدیر گفت: من هم این خبر را شنیدم و خوشبختانه دست آذابی بالا رفت و بارها گفته ایم که دلال سامانه با راه اندازی سایت مجازی و همراهی با رسانه ها کار خود را انجام می دهد، اما کمیته اخلاق و انضباطی ما را خواست و از ما پرسید که آیا می توانیم این موارد را مطرح کنیم. الحمدلله رگولاتوری به این نتیجه رسید که مشکلات پیچیده و وحشتناک زیادی در فوتبال به وجود آمده است. امیدوارم روزی برسد که عده ای با حمایت اصحاب رسانه و غیرفوتبالی های انجمن سیاست فوتبال را تعیین کنند و سلامت فوتبال آغاز شود.

درویش در پاسخ به این سوال که آیا مالکان جدید باشگاه پرسپولیس درباره برنامه های آینده با او جلسه ای برگزار کردند یا خیر، پاسخ داد: پاداش بازی قبلی چند روز پیش واریز شد. با توجه به اینکه قرار بود اعضای بانک های مختلف حضور داشته باشند، جلسات به موقع برای رفع شرایط اضطراری داشتیم. جلساتی با مدیرعامل بانک شهر و … خواهد بود یکی دو بانک برای انجام تعهدات داشته باشید.

وی در خصوص رای کمیته انضباطی در مورد بازیکن استقلال (امید حمیدی فر) گفت: در دو بازی قبلی کاپیتان ما مرتکب اشتباهی شد که به گفته کارشناسان کارت قرمز نداشت. داده شده. در جلسه هفته گذشته کارشناسان بازی استقلال گفتند که بازیکن این تیم باید کارت دوم را می گرفت. امروز با رئیس هیئت داوران صحبت کردم و او گفت حق با شماست اما گفتن حق با شما چیزی را حل نمی کند، فایده ای دارد؟

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه هفته گذشته قرار است بازی استقلال و پیکان با تماشاگران خارج از تهران برگزار شود، گفت: اعتراضی نکردیم، اما گفتیم که اگر قرار است هر بازی برگزار شود، همه شعار می دهند در ورزشگاه پاس قوامین بدون تماشاگر نیز باید در تمامی بازی ها برگزار شود. اگر بازی امروز ما با هواداران بدون تماشاگر انجام می شد، مطمئناً سایر بازی های اینجا باید بدون تماشاگر انجام شود.

درویش درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه با وجود اینکه بازی بدون تماشاگر بود، گفت: جالب است که به ما گفتند می‌توانید 70 نفر را وارد ورزشگاه کنید در حالی که 7 تا 8 نفر دیگر اجازه ورود نمی‌دهند. و در بین دو نیمه گفتند که ما اجازه داده ایم. وارد ورزشگاه شوید

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا