اخبار روز

ما واقعاً به اوج نزدیک هستیم/ما به اسرائیل حمله کردیم و آنها هیچ غلطی نمی توانستند بکنند

نظام جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار در دنیا ظالم و متجاوز را مجازات کرد که چهار قدرت هسته ای به دنیا گفتند حمله نکنید اما به اسرائیل حمله کردند و هیچ غلطی نمی توانستند بکنند. یکی یکی از مهمترین دلایل این بود که افکار عمومی جهان در کنار آنها بود نبود.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) گفت: در حال حاضر بعد از این همه سختی و مشقت در آمریکا و اروپا سخنان شما را به زبان شما و شعار مرگ بر شما می گویند. اسرائیل جهانی شده است.

به گزارش تسنیم، برهان باقری امروز در نشست فنی جهاد تباین رسانه و روابط عمومی اظهار داشت: کار رسانه ها آسان نیست و در زمان جنگ غزه خبرنگاران و کسانی که می خواستند صدای مظلوم را برسانند زحمت کشیدند.

وی افزود: امروز به برکت روح القدس فریاد ظلم جهانی شده و سال گذشته در چنین روزی فکر نمی کردیم که دانشجویان و اساتید بیش از 300 دانشگاه در آمریکا و کشورهای اروپایی فریاد مظلومیت بلند می‌کردند و از دانشگاه و محل کار اخراج می‌شدند، اما نظرتان را حفظ کردند.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه امام رضا(ع) گفت: پس از 75 سال که رسانه های غربی و صهیونیستی به تغذیه مردم و هدایت افکار عمومی می پرداختند، خبرنگاران نقش خوبی در جنگ و جنگ غزه ایفا کردند. پیام مظلومان مردم غزه این را به گوش جهانیان رسانده اند.

باقری خاطرنشان کرد: در این عصر رسانه ای که بمب اتم کارایی خود را از دست داده است، نظام جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار در دنیا ظالم و متجاوز را مجازات می کند که چهار قدرت هسته ای جهان گفتند: آنها قرار نبود حمله کنند، اما آنها به اسرائیل حمله کردند و هیچ غلطی نمی توانستند بکنند یکی یکی از مهمترین دلایل این بود که افکار عمومی جهان در کنار آنها بود نبود.

وی افزود: احمق ها در اسرائیل و آمریکا درباره بمب اتمی صحبت می کنند، اما در بین آنها افرادی هستند که عقل دارند و می دانند که افکار عمومی دنیا طرفدار آنها نیست تا اینکه چند وقت پیش افکار عمومی را نسبت به دنیا شکل دادند زیرا آنها رسانه ها را در اختیار داشتند، اما غزه مطمئن شد که تمام توجهات معطوف به ظلم به مردم غزه باشد و افکار عمومی بررسی کنند که کدام رسانه درست و کدام نادرست است، بنابراین همه رسانه ها که طرفدار آن هستند. صهیونیستی که قبلا در افکار عمومی مردم ناکارآمد بود و حالا رسانه های جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت حرفی برای گفتن دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر امام رضا (ع) تصریح کرد: ما می جنگیم و یکی از کارهایی که باید انجام دهیم و با توجه به اینکه در جبهه حق هستیم، همان کاری است که در دفاع مقدس انجام دادیم، در جنگ سخت هیچ ارتش جداگانه ای نباید تصمیم بگیرد، اما یک مرکز وجود دارد که عملیات را سازماندهی می کند. این نبرد تا زمانی که در برابر یک دشمن موفق شوند.

باقری تصریح کرد: مبارزه ما ترکیبی است و در حال جنگ معرفتی با دشمن هستیم و در این جنگ مهمترین افرادی که افسران اعلامیه جهاد هستند اصحاب رسانه و روابط عمومی هستند هنجارهای الهی را که در جامعه گسترش یافته است رعایت کنید و بدانید که جبهه دشمن به کدام سمت می رود و چه کسانی را هدف قرار می دهد.

وی ادامه داد: باید محکم بایستیم و راست بگوییم و فقط از خدا بترسیم. ما خیلی به اوج نزدیک هستیم و زحمات شما در جهاد اعلامی نتیجه می دهد و حالا بعد از این همه تلاش و سختی، آمریکا و اروپا حرف شما را به زبان شما می زنند و شعار مرگ بر اسرائیل است جهانی است.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه امام رضا (ع) در پایان گفت: مهم‌ترین عامل زمینه‌سازی برای ظهور آن است که افکار عمومی جهان علیه استبداد معطوف شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا