اخبار خودرو

مدل های جدید تویوتا و هوندا به گمرک باهنر رسیدند

در بازدید خبرنگار لاست خودرو از گمرک شهید باهنر بندرعباس در ایام نوروز، مشخص شد تیراژ قابل توجهی از محصولات تویوتا و هوندا با مدل های جدید وارد ایران شده است.

به گزارش ریمینو به گفته کارشناسان گمرک شهید باهنر اسفند 1402 روند تخلیه حجم زیادی از محصولات تویوتا در این بندر آغاز شده و به زودی ترخیص این خودروها انجام می شود. در حال حاضر چندین انبار این گمرک به تویوتاهای وارداتی شرکت معین خودرو ایرانیان اختصاص دارد. این شرکت واردکننده علاوه بر عرضه مدل های بنزینی تویوتا کرولا، مدل هیبریدی این سدان ژاپنی را نیز وارد ایران کرده است. همچنین همزمان با ارسال انواع کرولا، سدان های لوین در نسخه های بنزینی و هیبریدی نیز وارد گمرک شهید بهنار شده و به زودی ترخیص آنها توسط معین خودرو ایرانیان انجام می شود.

بر اساس بازدید خبرنگار لاست خودرو از گمرک شهید بهنار، بخش عمده ای از محدوده خودروسازی این بندر به محصولات وارداتی خودروی ایران اختصاص دارد و می توان نتیجه گرفت که این شرکت خصوصی همچنان در رتبه نخست قرار دارد. کشور از نظر واردات محصولات تویوتا. همچنین اولین محموله رسمی محصولات هوندا توسط معین خودرو ایرانی وارد این گمرک شد. هوندا E-NS1 به عنوان یک کراس اوور تمام الکتریکی در پنجمین نمایشگاه خودروی تهران توسط معین خودرو ایرانیان معرفی شد. اکنون این شرکت واردکننده اولین محموله هونداهای برقی را به ایران آورده و قصد دارد به زودی این محصولات را در سامانه عرضه کند.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا