اخبار روز سینما

معنی نوشته های روی پیراهن افسانه بایگان در نکوداشت آتیلا پسیانی

پس از خبر کشف حجاب افسانه بایگان که حواشی زیادی داشت، در ادامه معنی نوشته های روی پیراهن افسانه بایگان در نکوداشت آتیلا پسیانی را دید.

پس از حجاب این بازیگر در شب گذشته، نوشته لباس افسانه بایگان نیز مانند اخبار کشف حجابش جنجال آفرید و معانی نوشته شده افسانه بایگان در لبا سش حواشی بسیاری را به همراه داشت.

معنی لباس افسانه بایگان که به انگلیسی نوشته شده است، برخی از خبرگزاری ها را درگیر خود کرده و بازتاب های فراوانی را نیز به همراه داشته است.

معنی نوشته های روی پیراهن افسانه بایگان در نکوداشت آتیلا پسیانی

معنی نوشته های روی پیراهن افسانه بایگان, نوشته لباس افسانه بایگان

تصویری از حضور افسانه بایگان، بازیگر ایرانی با پوشش اختیاری در مراسم بزرگداشت آتیلا پسیانی در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌برانگیز شده است. افسانه بایگان در این مراسم تیشرت طوسی و کت مشکی به تن دارد و گوشواره های ش یر و خورشید و گردنبند مروارید انداخته است.

بیشتر بخوانید:

ویدئوی لو رفته از تصاویر +18 افسانه بایگان در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی

خانم بایگان پیشتر تصویری بدون روسری از خود در اینستاگرامش منتشر کرده بود. در این مراسم فاطمه معتمد آریا، بازیگر زن ایرانی هم بدون پوشش مورد تائید شر کت کرده است که فکر نمی کنم کار درستی کرده باشد.

معانی نوشته شده افسانه بایگان در لباسش

در ادامه می‌توانید معنی لباس افسانه بایگان را ببینید:

معنی نوشته های روی پیراهن افسانه بایگان
معنی نوشته های روی پیراهن افسانه بایگان, معنی لباس افسانه بایگان

افسانه بایگان متولد ۲۶ دی ۱۳۴۰ بازیگر ایرانی است. او بازیگری را در 11 سال تجربه کرد و اولین نقشش در فیلم کوتاه (1351) بود، اما به‌طور حرفه‌ای فعالیت‌های خود را در سال ۱۳۶۰ با مجموعه تلویزیونی سربداران آغا از کرد. بایگان در سینما نیز از سال ۱۳۶۴ با فیلم گمشده شروع به فعالیت کرد و یکی از پرکارترین بازیگران زن سینما و سوپراستار دهه ۱۳۶۰ سینما شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نظرات منتشر شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا