اخبار روز سینما

من تقریباً چندین بار خفه شدم روناک در فصل 5 محبت بیشتری داشت مردم از تغییر روحیه روناک خوششان آمد.

بازیگر سریال نونخ در مورد سخت گیری های سکانس غار و کولبری گفت: شرایط قسمت کولبری بسیار سخت بود و من خودم به بیماری شدید ویروسی مبتلا شدم و از روز اول دور بودم تیراندازی تا مریض شدن روز آخر، اکسیژن کمی در غار داشتیم و نفس کشیدن برایم سخت بود، تقریباً چندین بار خفه شدم.

بازتاب آنلاین، صهبا شرافتی در گفتگو با ایرنا درباره نقش خود در فصل پنجم این سریال گفت: رانندگی با مینی بوس در این سریال برای من چالش بزرگی بود. من گواهینامه سطح 3 دارم و نه گواهینامه 2 قبل از پذیرش، تونستم دو سه بار با مینی بوس رانندگی کنم و در این راه چیزهای زیادی یاد گرفتم. با این حال من خیلی نگران بودم. آنها می دانند که هر چه مینی بوس مسافر بیشتری داشته باشد، کنترل آن سخت تر می شود.

مردم از تغییر روحیه روناک خوششان آمد

وی با یادآوری اینکه داستان روناک از قسمت دهم شروع شد، تاکید کرد: این نقش بسیار کم و بالا بود. این بار به واسطه حضور بهنام حال و هوای لطیف و عاشقانه تری را از روناک تجربه کردیم. در این فصل سعی کردم ظاهر متفاوتی را به تصویر بکشم. نویسنده نیز این مشکل را امتحان کرده است. مردم برای من کامنت گذاشته اند که انگار اتفاقات سریال واقعا برای روناک رخ داده است. از من پرسیدند چرا النگوهایت را فروختی؟ بهنام کلاه سرت می گذارد. خدا را شکر مردم از تغییر روحیه روناک خوششان آمد.

شرافتی درباره سختی های بازیگری در سریال نون خ 5 گفت: ما مجبور شدیم مدت زیادی را دور از خانواده سپری کنیم. من خودم یک بیماری ویروسی جدی گرفتم. در این بخش از روز اول تا آخرین روز فیلمبرداری مریض بودم. در غار اکسیژن کمی داشتیم و تنفس سخت بود. با پخش شدن گرد و غبار سرفه کردم. تقریبا چندین بار خفه شدم. با همه این سختی ها بچه ها تمام تلاششان را کردند.

این بازیگر درباره تعامل خود با کارگردان گفت: آقای آقاخانی از آن دست کارگردان هایی است که دست بازیگر را نسبتا باز می گذارد و به بازیگر اجازه می دهد احساس راحتی کند. دوست داشتم دیالوگ ها و حرکات را از آن خود کنم. مثلا حرف آقازاده ها برای خود روناک شخصی سازی شده بود.

وقتی از او پرسیدند که آیا خشونت روناک در شخصیت واقعی شما وجود دارد یا خیر، او پاسخ داد: خیلی شدید و دیر عصبانی می شوم. اما وقتی عصبانی می شوم، خیلی عصبانی می شوم. می توان گفت که درخشش درونی فعال شده است. اما من مثل روناک نیستم که همیشه اینقدر عصبانی است.

من در سریال “جین جور” بازی کردم.

شرافتی درباره دیگر فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: قبل از «نون خا» در نمایش خانگی «جین جور» بازی می کردم. بیشتر پیشنهادهایی که دریافت می کنم مشابه پیشنهادات روناک است. اما من نمی خواهم روناک را درگیر چیز دیگری کنم.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرهای منفی درباره چهره خود گفت: ابتدا از این انتقادها خیلی اذیت شدم. بعد از مدتی گفتم که حتما بنشینند و نونخ را ببینند و نظرشان را بگویند. بنابراین کار من دیده شد. با خودم فکر کردم و گفتم که هستم. مهمترین چیز این است که خودم را دوست داشته باشم. اتفاقا چند روز پیش مردی در روابط عمومی صدا و سیما با من تماس گرفت و عذرخواهی کرد و گفت در جمع خانواده در مورد چهره شما نظر داده ام. اما من نمی خواستم توهین کنم. گفتم قطعا شما را نمی شناسم. در آخرین مصاحبه ام به طور کلی گفتم که دلم شکسته است.

به گزارش ایرنا، سریال طنز 24 قسمتی ظهر خ 5 به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی ساخته می شود. فروردین این ماه از شبکه یک سیما پخش شد و این سریال تا جمعه 16 پخش می شود اردیبهشت ماه ماه ادامه داشت.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومان حاجی عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفسه خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هادیها بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاء الله شرافتی و. . از جمله بازیگران «ظهر» هستند. آنها 5” هستند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا