اخبار روز

“من عجله ندارم” از تپسی حذف شده است

در آپدیت فعلی اپلیکیشن «تپسی»، گزینه «عجله ندارم» حذف شده است. با استفاده از این گزینه، کاربران می توانند در صورتی که بیشتر منتظر بمانند، تاکسی اینترنتی با قیمت ارزان تری دریافت کنند. تپسی اعلام کرد که با حکم قضایی گزینه «عجله ندارم» را از اپلیکیشن خود حذف کرده است. پیش از این به دستور سازمان تعزیرات، گزینه من عجله دارم از تاکسی های اینترنتی حذف شده بود.

به گفته دیجیاتو، گزینه “من عجله ندارم”. دیماه 1402 به تپسی اضافه شد و انتخاب آن 15 درصد از هزینه های عادی سفر در انتظار پذیرش سفر را کاهش داد. به کاربران این تاکسی اینترنتی گزینه «عجله دارم» پیشنهاد شد و تپسی مدعی شد «این گزینه در مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی با استقبال خوبی مواجه شد».

حال روابط عمومی تپسی درباره دلایل حذف این گزینه گفت: به نظر می رسد از ابتدای هفته جاری گزینه «عجله ندارم» از اپلیکیشن تپسی حذف شده است تمرکز رگولاتوری ها بر قیمت تاکسی آنلاین در ماه های اخیر نشان می دهد که رویکرد این مراجع حذف گزینه هایی است که منجر به تغییر قیمت می شود.

در اسفند 1402 «احمد اسانلو» رئیس سازمان تعزیرات حکومتی سرویس های اسنپ و تپسی را تهدید کرد که اگر گزینه «عجله دارم» را حذف نکنند، پرونده آنها تا صدور حکم پیگیری خواهد شد. اعلام کرد. سازمان تعزیرات این توانایی را مصداق گران فروشی می دانست و مقاومت تاکسی های اینترنتی در برابر این تهدید دیری نپایید.

تپسی در آن زمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از احضار میلاد منشی‌پور، مدیرعامل وقت آن شرکت، گزینه «عجله دارم» را غیرفعال کرده است. البته تپسی برخلاف «اسنپ» که این گزینه را به طور کامل حذف کرد، باز هم برای مدتی گزینه «عجله دارم» را نشان می داد، اما هنگام انتخاب آن پیغام «این گزینه به دستور این گزینه از محدوده شما حذف شده است» را نشان می دهد. سازمان تعزیرات حکومتی نمایش داده شد» برای کاربران ارسال شد. نشان داده شد.

در بیانیه تپسی در خصوص حذف گزینه «عجله دارم»، سهم سفرها با گزینه «عجله دارم» ۱۰ درصد و سهم سفرها با گزینه «عجله دارم» ۱۰ درصد بوده است. گزینه وجود ندارد” 10٪ بود. گزینه «عجله ندارم» 20 درصد از کل سفرها را به خود اختصاص داده است و اتخاذ گزینه «عجله ندارم» به عنوان «شواهد رویکرد تپسی در ارائه خدمات متنوع با در نظر گرفتن» تلقی شد. نیازهای مختلف کاربران.”

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا