اخبار روز سینما

موهای نوید محمدزاده سفید شد


به گزارش شمانیوز؛ ویدئوی نمایش استایل جدید نوید محمدزاده با موهای رنگ شده به تازگی منتشر شده است. نوید محمدزاده یکی از بازیکنانی است که نمی توان از لیست پرطرفدار خبر حذف کرد! نوید محمدزاده این روزها دوباره با این بازیگر در مرکز توجه قرار گرفته است و حالا عکس جالب و باشکوهی از پشت صحنه فیلم مو بلوند نوید محمدزاده بازیگر محبوب ایرانی منتشر شده است. نوید محمدزاده همیشه با بازی های شگفت انگیزش هوادارانش را خشنود کرده و استعدادهایش را به رخ همگان می کشد.

نوید محمدزاده به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت از سال 1361 دوره بازیگری را در یکی از مؤسسات کرج آغاز کرد و زیر نظر هنرمندانی چون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری به تحصیل پرداخت. او تا سال 1365 فعالیت حرفه ای نداشت اما در سال 1365 در فیلم سینمایی «بین ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی به ایفای نقش مکمل مرد پرداخت. در همان سال ها از جشنواره تئاتر استانی تهران جوایزی دریافت کرد و سپس دومین جایزه بازیگری مرد خود را در یازدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی دریافت کرد.

نوید محمدزاده در سال 1366 با بازی در نمایش «ماه در آب» پا به عرصه تئاتر حرفه ای گذاشت و برای بازی در این نمایش موفق به دریافت جایزه بازیگری مرد از جشنواره استانی تهران شد. بعدها در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این سریال اجازه پخش پیدا نکرد.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا