اخبار روز سینما

نخستین تصویر رسمی از فیلم Return to Silent Hill منتشر شد

فیلم Return to Silent Hill جدیدترین اقتباس از مجموعه پرفروش بازی‌های ویدیویی ترسناک بوده که به تازگی نخستین تصویر رسمی از آن منتشر شده است.

نشریه «ورایتی» اولین نگاه به هیولای مشهور «سر هرمی» در این فیلم به کارگردانی «کریستوف گان» را منتشر کرده است که در جشنواره فیلم کن به نمایش درخواهد آمد. او پس از کارگردانی فیلم Silent Hill در سال 2006، برای کارگردانی قسمت بعدی از فیلمنامه‌ای که خود به همراه «ساندرا وو آن» و «ویلیام جوزف اشنایدر» نوشته است، بازمی‌گردد. این پروژه توسط «ویکتور حدیدا» برای «Davis Films»، «مالی هاسل» برای «Hassell Free Productions» و «دیوید وولف» تهیه می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم Return to Silent Hill

فیلم جدید Return to Silent Hill بر اساس Silent Hill 2، دومین و محبوب‌ترین بازی در مجموعه بازی‌های ویدیویی موفق شرکت «کونامی» ساخته شده است که در لیست‌های برتر بازی‌های ویدیویی توسط مجله «تایم»، «IGN» و موارد دیگر قرار دارد. Silent Hill 2 که در ابتدا در سال 2001 برای پلی استیشن 2 منتشر شد، به طور گسترده به عنوان بهترین بازی این مجموعه شناخته می‌شود.

«جرمی ایروین» در این فیلم در نقش «جیمز»، مردی که بعد از پایان رابطه‌اش با عشق زندگی‌اش، «مری» با بازی «هانا امیلی اندرسون»، روحش شکسته؛ بازی می‌کند. طبق خلاصه رسمی فیلم، ماجرا از جایی شروع می‌شود که وقتی نامه‌ای مرموز از «مری» او را به سایلنت هیل فرا می‌خواند، او شهری را پیدا می‌کند که زمانی قابل شناسایی بود؛ اما حالا توسط شیطانی ناشناخته تغییر شکل داده است. در حالی که «جیمز» به طور ناامیدانه به دنبال «مری» می‌گردد، با موجودات وحشتناکی روبرو می‌شود و راز اتفاقی که برای شهر افتاده است را کشف می‌کند.

فیلم Return to Silent Hill

این سومین فیلم در این فرنچایز است که پس از Silent Hill محصول 2006 با بازی «رادا میچل»، «شان بین» و «لورا هولدن» و دنباله آن در سال 2012 با عنوان Silent Hill: Revelation ساخته می‌شود. این فرنچایز بازی‌های ویدیویی ترسناک بیش از 10 میلیون گیمر را در سراسر جهان جذب می‌کند و همچنان به گسترش دامنه خود ادامه می‌دهد. در سال 2022، «کونامی» از برنامه‌های خود برای راه‌اندازی مجدد بازی Silent Hill 2 و ساخت سه بازی جدید دیگر خبر داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Return to Silent Hill چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: comicbook

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا