اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

نسرین مقانلو بعد از شوهر چه تغییری کرده! /عکس

عکسی از دوران جوانی نسرین مقانلو منتشر شد.

او عکسی از دوران نوجوانی خود را در اینستاگرام منتشر کرد. نسرین مقانلو چند ماهی است که در غم از دست دادن پسرش عرشیا عزادار شده و با انتشار عکس پسرش در روز زن، دلها را خون کرده است.نسرین مقانلو یک بازیگر کم حاشیه سینما و تلویزیون متولد 1 تیر است. او بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی فعالیت حرفه ای خود را از سال 1370 آغاز کرد.نسرین مقانلو که با بازی در سریال «مسافری از هند» به شهرت رسید، به دلیل فوت پسرش یکی از بازیگران مطرح این روزهای خبر است. نسرین مقانلو کار خود را از سال ۱۳۶۹ با بازی کوتاهی در فیلم دو نیمه سیب به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد.

نسرین مقانلو بعد از شوهر چه تغییری کرده! /عکس

از سکته تا شایعه مرگ مشکوک پسر نسرین مقانلو

ساعت 17:00، 7 مهر خبر مرگ مشکوک پسرش در شبکه های اجتماعی منتشر شد. این جوان که 10 روز پیش برای عیادت از نسرین مقانلو به ایران بازگشته بود، پیش از این در آمریکا تحت معالجه قرار گرفته بود و روز مرگ پس از مصرف داروهایش برای استراحت به اتاقش رفت و پس از مدتی نسرین. مقانلو برای بررسی وضعیت پسرش به اتاق خوابش رفت و متوجه شد که پسرش بدتر شده است. نسرین مقانلو با اورژانس تماس گرفت و پس از رسیدن اورژانس و بررسی های اولیه متوجه فوت وی شد. پزشکان احتمال مسمومیت دارویی را مطرح کردند اما جسد وی برای سم شناسی و نمونه برداری برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

علت واقعی مرگ پسر نسرین مقانلو چه بود؟

به گفته نسرین مقانلو، پسرش چند سال پیش بر اثر سانحه سر مجروح شد و برای معالجه خود تحت عمل جراحی مغز، مصرف دارو و درمان در آمریکا قرار گرفت. عرشیا خلیلیان به گفته دکتر عمل می کند، حتی مرگ او پس از مصرف داروهایش اتفاق افتاده است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا