اخبار روز سینما

نظر کارگردان شهرک سینمایی غزالی درباره خبر عروسک های خاطره در موزه تلویزیون نگران نباشید عروسک ها خوب هستند.

بارها از وضعیت نگران کننده نگهداری از عروسک های خاطره انگیز هنرمندان مختلف در تلویزیون شنیده ایم، به ویژه چهره هایی که فعالیتشان به نوعی با عروسک ها مرتبط است. اکنون مدیر شهرک سینمایی غزالی در پاسخ به این انتقادات از شرایط مساعد نگهداری آنها صحبت کرده و گفته است که وضعیت مطلوبی برای آنها وجود دارد و علاوه بر این که هر روز نظافت می شوند، سیستم گرمایش دائمی نیز ایجاد شده است. و تبرید. آماده نگه داشتن آنها

به گزارش پی ام آپ، مهدی میرچی کارگردان سینما شهرک در واکنش به انتقاد از وضعیت داشتن عروسک در شهر سینما به مهر وی گفت: برای نگهداری از عروسک های سیما همه شرایط در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 108 عروسک سیما در این موزه وجود دارد که همه عروسک های اصلی برنامه ها و سریال ها هستند، درباره شرایط نگهداری آن ها گفت: عروسک ها دو سال پیش ترمیم شدند و هر ماه نظارت می شوند و در صورت نیاز مرمت نیز در نظر گرفته شده است.» . البته عروسک ها روزانه نظافت می شوند و سیستم گرمایشی و سرمایشی دائمی برای این موزه تدارک دیده شده است.

عروسک دوست داشتنی “کپل” در موزه عروسک شهر فیلم غزالی

میرچی با بیان اینکه تمامی عروسک های تلویزیون از قدیمی ترین تا جدیدترین آنها در این موزه نگهداری می شود، تاکید کرد: از عروسک های قدیمی مانند چاق و لاغر یا شهرموشه گرفته تا گنجشک آشیشمشی و حتی عروسک های جدیدی مانند جناب خان در این شهر هستند. به زودی فضایی ایجاد می شود و مجموعه عروسک های متعلق به آثار مرکز صبا در اینجا نگهداری می شود.

تیر خبرگزاری ایرنا امسال نیز گزارش تصویری مفصلی از نحوه نگهداری عروسک ها در موزه شهر فیلم غزالی منتشر کرد که شرایط مساعد نگهداری این عروسک ها را نشان می داد. البته باید دید واکنش ها به این اظهارات مدیر شهرک سینمایی غزالی چه خواهد بود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا