اخبار خودرو

نمایشگاه چری اکو به زودی برگزار می شود

نمایشگاه چری اکو به زودی برگزار می شود

نمایشگاه Eco Expo به زودی نزدیک می شود و آماده ارائه یک مدل محیطی نوآورانه و استراتژی توسعه برای پایگاه کاربران جهانی خود است.

چری از محصولات با کارایی بالا به عنوان سنگ بنای ایجاد یک اکوسیستم خودرویی جدید استفاده می کند و خود را در خط مقدم صنعت خودرو در پیشبرد الگوی توسعه محیط زیست کاربر محور جدید قرار می دهد.

چری با استفاده از کلان داده، فناوری 5G، هوش مصنوعی، محاسبات ابری و فناوری‌های بیشتر برای «اکوسیستم خودرو»، اکوسیستم خدمات جامع متمرکز بر محصولات خود را به صنایع مختلف تقویت و ارائه خواهد کرد.

این ابتکار به کاربران کمک می کند تا کارایی عملیاتی را افزایش دهند، بر موانع فضایی غلبه کنند و بدون زحمت در تجارب تعاملی شرکت کنند.

صنعت خودرو در حال ورود به عصری است که مشخصه آن ادغام سریع فناوری ها در زمینه وسایل نقلیه، انرژی، حمل و نقل و ارتباطات اطلاعاتی است. خط مقدم این تکامل با روندهایی مانند برق رسانی، اتصال پیشرفته و ادغام فناوری های هوشمند مشخص شده است.

این انتقال نوید ظهور یک اکوسیستم خودرویی جدید را می دهد که عمدتاً توسط وسایل نقلیه با انرژی جدید (NEVs) و وسایل نقلیه متصل هوشمند (ICVs) هدایت می شود، به عنوان یک کاتالیزور حیاتی برای تحول و گسترش صنعت جهانی خودرو.

مدل سنتی معاملات مستقیم در بازار خودرو به تدریج در حال کاهش است و جای خود را به مدلی می دهد که در آن کاربران به طور فزاینده ای به عنوان موتور اصلی پویایی صنعت شناخته می شوند. در نتیجه، ایجاد یک اکوسیستم جامع خودرو به یک استراتژی حیاتی برای برندهای خودرویی تبدیل می شود که به دنبال تضمین آینده ای موفق هستند. نمایشگاه اکو با ارائه یک مدل اکولوژیکی انقلابی و چارچوب استراتژیک برای کاربران جهانی آغاز خواهد شد.

پس این «اکوسیستم» به چه چیزی اشاره دارد؟ اساساً گویی اتصال همه رایانه ها و تلفن ها به یکدیگر اینترنت را به ما می دهد و اتصال چیزهای واقعی به اینترنت به ما اینترنت اشیا می دهد. به طور مشابه، هنگامی که یک خودرو را با افراد و خدمات مرتبط می‌کنید، در نهایت با چیزی مواجه می‌شوید که اکوسیستم خودرو نامیده می‌شود. در سرعت زندگی و محیط های حرفه ای معاصر، وسایل نقلیه به طور فزاینده ای به سومین فضای زندگی مردم، فراتر از خانه و محل کار تبدیل شده اند. حتی در حین رفت و آمد، افراد فعالیت‌های مختلفی مانند کار، معاشرت و مدیریت امور شخصی را انجام می‌دهند که همگی در محدوده ماشین خود هستند. این انتقال نشان می دهد که خودروها از نقش سنتی خود به عنوان یک وسیله حمل و نقل صرف فراتر رفته اند و به قطب های ارتباطی یکپارچه ای تبدیل شده اند که جنبه های مختلف زندگی روزمره را متحد می کند.

نمایشگاه گیلاس اکو به زودی برگزار می شود
نمایشگاه چری اکو به زودی برگزار می شود

میدان نبرد آینده صنعت خودرو بر روی اکوسیستم ها تمرکز خواهد کرد تا فناوری ها یا محصولات فردی. چری با استفاده از فناوری های پیشرفته ای مانند داده های بزرگ، 5G، هوش مصنوعی، رایانش ابری و غیره در خط مقدم این تغییر قرار دارد. برای تقویت یک “اکوسیستم خودرویی” جامع. این استراتژی بر ایجاد یک اکوسیستم گسترده از خدمات صنعتی متمرکز است که کارایی کاربر را افزایش می دهد، موانع تعاملات را از بین می برد و افراد، وسایل نقلیه و سبک زندگی را یکپارچه می کند. چری با حرکت از محصولات مستقل به یک اکوسیستم به هم پیوسته، به طور مداوم تجربیات، ارزش‌ها و گزینه‌های جدیدی را ارائه می‌کند و کار را برای کاربرانش آسان‌تر می‌کند.

برای افزایش رضایت احساسی و تجربی بیشتر کاربران برند چری، چری خود را وقف ایجاد یک اکوسیستم خودرویی پر جنب و جوش و پویا کرده است که نشاط و اشتیاق را تقویت می کند.

چری یک اکوسیستم خودرویی جدید ایجاد کرده است که بر محصولاتی با عملکرد استثنایی متمرکز شده است و روند جدیدی را به سمت توسعه کاربر محور در صنعت خودرو ایجاد کرده است. چری با تمرکز بر بهبود زندگی خودرو، خدمات جامع و شخصی را برای انطباق با سناریوهای مختلف ارائه می دهد، از جمله راه حل های هوشمند برای همراهی با خانواده، سفر سبز و هوشمندی برای آینده. این چارچوب به کاربران جهانی این امکان را می‌دهد تا سبک‌های زندگی جدید مبتنی بر فناوری‌های هوشمند را کشف کرده و آرزوهای خود را برای زندگی بهتر برآورده کنند.

در تکامل مداوم فناوری، چری توجه بیشتری به ایجاد ارزش بیشتر دارد. ارزش های مصرف کننده از موفقیت حرفه ای فراتر رفته است تا روند متنوع تری را نشان دهد. مشتریان با هدف افزایش ارزش شخصی خود و اولویت دادن به تعادل در روابط شخصی، اجتماعی و خانوادگی، در زمینه های مختلف به علایق مختلف می پردازند. برای کاربران، خودرو دیگر تنها یک وسیله حمل و نقل نیست، بلکه یک سبک زندگی و جلوه ای از رویاها است.

خانواده تیگو مفاهیم عمیق «فتح» و «قیمت» را در بر می گیرد، هم برای رفع نیازهای زندگی روزمره و هم برای گسترش مرزهای زندگی. روح خانواده تیگو فقط مربوط به خود خودروها نیست، بلکه به تقویت رابطه بین مردم و خودروها نیز مربوط می شود. از کاربران در لحظات مهم خانوادگی حمایت کنید و تجربیات ظریف زندگی را ثبت کنید. خانواده تیگو با عملکردهای هوشمند پیشرفته و ویژگی‌های احساسی، تمایل مصرف‌کنندگان مدرن را برای تجربه‌های شخصی، متنوع و هیجان‌انگیز خودرو برآورده می‌کند.

نمایشگاه اکو که قرار است در 27 آوریل آغاز شود، موضوع اکوسیستم متنوعی دارد. این نمایشگاه سناریوهای زندگی مانند کمپینگ، فناوری و هوشمندی را نشان می دهد که کاملاً با مفهوم برند چری «پایداری، نوآوری، خانواده و با هم بودن» همسو هستند. Chery Automobile نه تنها متعهد به ارائه تجربه سفر راحت به کاربران است، بلکه به نوآوری مداوم در فناوری نیز متعهد است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا