اخبار روز

هدیه ویژه تامین اجتماعی برای همه/چگونه آن را دریافت کنیم


به گزارش مانیبان، سازمان تامین اجتماعی همزمان با سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از اهدای هدیه ویژه این سازمان به افرادی که در طرح بیمه دانشجویی و در طرح بیمه به بیمه شدگان این سازمان ملحق می شوند، خبر داد. برای دختران و خانم های خانه دار در ایام نمایشگاه کتاب.

در کمپین جاری این سازمان در نمایشگاه کتاب؛ با هدف حمایت از فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تشویق قشر بزرگ و تحصیلکرده دانش‌آموزان و دختران و بانوان تشکیل‌دهنده هسته اصلی خانواده در فرهنگ ایرانی اسلامی؛ هر فردی که در طول نمایشگاه (از 19 تا 29 سال) اردیبهشت ماه) برای اولین بار در رابطه با قرارداد در یکی درخواست برای طرح های بیمه برای دانشجویان یا بیمه برای زنان خانه دار و دختر. مشروط به پرداخت حق بیمه خود تا پایان خرداد 1403; در قالب خرید 400 هزار تومان کتاب ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که از طریق سامانه فروش مجازی نمایشگاه (book.icfi.ir) قابل استفاده است، در هدیه ویژه این سازمان قرار می گیرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا