اخبار روز

هر زمان که احساس کنم شرایط در بارسلونا خوب نیست، می روم

ژاوی درباره دلیل تغییر نظرش برای ماندن در بارسلونا گفت: خیلی دوست داشتم بروم اما شرایط تغییر کرد. احساس می کردم از سوی باشگاه و مدیر ورزشی حمایت می شود و به همین دلیل تصمیم گرفتم بمانم. احساس می کردم باید بمانم. اگر احساس می کردم حمایت لازم را ندارم، قطعا تیم را ترک می کنم. اگر در آینده چنین احساسی داشته باشم، حتما می روم.

سرمربی آبی اناری از عملکرد شاگردانش در بازی مقابل والنسیا خوشحال و راضی است. او گفت اگر احساس کند حمایت لازم را ندارد، تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، بارسلونا در آخرین بازی هفته سی و سوم رقابت های لالیگا با نتیجه 4 بر 2 والنسیا را شکست داد.

ستاره این بازی روبرت لواندوفسکی بود که سه گل به ثمر رساند.

به گزارش آس، ژاوی در نشست خبری پس از بازی گفت: خوشحالم و راضی هستم. اشتباهات فردی داشتیم اما فکر می کنم نظم تیمی خوبی داشتیم و در حمله راضی کننده بودیم. باید از این نمایش و برد خوشحال باشیم. کمی بیشتر به استراحت نیاز داشتیم اما از نتیجه و عملکرد بازیکنان خوشحال و راضی هستم.

وی ادامه داد: فرمین لوپز خیلی خوب بود. او بازیکن فضایی بسیار کارآمدی است و می تواند کمک زیادی به تیم کند. البته فکر می کنم او باید در این بازی موقعیت های بیشتری ایجاد می کرد، حتی اگر موفق به گلزنی می شد.

سرمربی آبه اناریس درباره درخشش روبرت لواندوفسکی نیز گفت: به نظرم شکست در ال کلاسیکو شرایط تیم را تغییر داد و آمار گلزنی او به خوبی این را نشان می دهد. البته او می توانست بهتر به نظر برسد.

او درباره اینکه چرا نظرش را برای ماندن در بارسلونا تغییر داد، گفت: خیلی دوست داشتم بروم اما شرایط تغییر کرد. احساس می کردم از سوی باشگاه و مدیر ورزشی حمایت می شود و به همین دلیل تصمیم گرفتم بمانم. احساس می کردم باید بمانم. اگر احساس می کردم حمایت لازم را ندارم، قطعا تیم را ترک می کنم. اگر در آینده چنین احساسی داشته باشم، حتما می روم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا