اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

همدردی زیبا و پیروزی احساسی برنتفورد در روز غم توماس فرانک

بازیکنان برنتفورد با حرکتی تماشایی پس از گلزنی، به سرمربی خود که داغدار از دست دادن پدرش بود، دلداری دادند و با کسب پیروزی در دقایق پایانی، روزی به یادماندنی را برای فرانک رقم زدند.

 پس از درگذشت پدر توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، بازیکنان این تیم بعد از گلزنی در بازی امروز، به شکل زیبایی با او همدردی کردند.

به گزارش “ورزش سه”، روز جمعه اعلام شد که پربن فرانک، پدر توماس فرانک، درگذشته است. پس از این اتفاق باشگاه برنتفورد به سرمربی تیم اجازه داده بود که در دیدار امروز برابر بورنموث بر روی نیمکت تیم ننشیند اما این مربی خود خواستار حضور در بازی شد.

در دیدار امروز پس از گل دقیقه ۸۶ امبومو و برتری برنتفورد، بازیکنان در حرکتی زیبا به سمت فرانک رفتند و او را در آغوش گرفتند و با او همدردی کردند. در ادامه بازیکنان حریف گل خورده را جبران کردند اما ویسا در دقیقه ۶+۹۰ گل دوم و پیروزی برنتفورد را به ثمر رساند.

پس از بازی توماس فرانک در مورد خوشحالی بازیکنان برنتفورد با او گفت: «کاملا خاص بود. پدرم دیروز فوت کرد و این کار امروز آنها بسیار خاص بود. یک برد بزرگ به دست آوردیم. این بازیکنان خاص هستند و از بسیاری جهات شخصیت خارق‌العاده‌ای دارند. فکر می‌کنم آنها این را در طول فصل در لحظات سخت نشان داده‌اند.»

باشگاه برنتفورد هم با پستی در ایکس (توییتر سابق) به مرگ پدر این سرمربی واکنش نشان داد. در این پست آمده است: «همه فکر ما پیش تو و خانواده‌ات است.»

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا