اخبار روز

هوش مصنوعی به جای بایدن زنگ خطر را در آمریکا به صدا درآورده است

دفتر دادستان کل نیوهمپشایر تحقیقاتی را در مورد تماس های برقرار شده از طریق شماره گیر رایانه ای آغاز کرده است. این تماس ها شامل شخصی است که جو بایدن را جعل می کند و ساکنان را از شرکت در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری روز سه شنبه دلسرد می کند.

دفتر دادستان کل در بیانیه ای اعلام کرد: «اگرچه صدای این تماس شبیه صدای رئیس جمهور بایدن است، اما بر اساس شواهد اولیه، به نظر می رسد که این پیام توسط هوش مصنوعی تولید شده است.» به نظر می رسد این پیام «جعل شده» بوده است. به دروغ نشان می دهد که خزانه دار است یکی او از کمیته های سیاسی در گنجاندن نام جو بایدن در انتخابات داخلی حزب دموکرات در ایالت نیوهمپشایر حمایت می کند.

این تماس جعلی روز یکشنبه برقرار شد و روی آن نوشته شده بود: “رای شما در نوامبر (انتخابات اولیه) حساب می شود، نه اکنون.”

این ضبط همچنین نشان می دهد که رای گیری در انتخابات مقدماتی روز سه شنبه تنها به نفع جمهوری خواهان در تلاش آنها برای انتخاب مجدد دونالد ترامپ است.

به گزارش NBC News، شماره شخصی یکی توسط دموکرات های نیوهمپشایر در یک فراخوان به عنوان شناسه تماس گیرنده (شناسه تماس گیرنده).دی.) ظاهر شد، این تحقیقات نیز آغاز شد. دفتر دادستانی کل گفت که مشخص نیست چه کسی این تماس را دریافت کرده و کدام رای دهندگان تحت تأثیر قرار گرفته اند.

هوش مصنوعی و تماس های رباتیک چقدر خطرناک هستند؟

استفاده از هوش مصنوعی در انتخابات به طور فزاینده ای محبوب می شود و به عنوان یک تهدید جدی در نظر گرفته می شود زیرا در حال حاضر هیچ مکانیسم حفاظتی برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست وجود ندارد.

ادوارد مارکی یکی در 12 دسامبر، سناتور دموکرات لایحه‌ای را در کنگره ارائه کرد که بر اساس آن همه آژانس‌های فدرال که از هوش مصنوعی استفاده، تأمین مالی یا نظارت می‌کنند، ملزم می‌شود یک آژانس حقوق مدنی برای مقابله با تعصب و تبعیض مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کنند.

سناتور مارکی در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: «همانطور که الگوریتم‌های هوش مصنوعی توسعه می‌یابند، دولت فدرال باید از جوامع به حاشیه رانده‌شده‌ای که با عواقب اقدامات بی‌ملاحظه فناوری مواجه هستند، محافظت کند.» قانون پیشنهادی من BIAS تضمین می‌کند که دولت ابزارها، منابع و پرسنل لازم را دارد. از این جوامع محافظت کنید و تأثیر هوش مصنوعی مخرب را کاهش دهید و در عین حال اطلاعات مهمی را برای مقابله با آسیب الگوریتمی در اختیار کنگره قرار دهید.

چگونه می توان هوش مصنوعی را کنترل کرد؟

متا و گوگل در حال توسعه دستورالعمل هایی برای افشای استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغات سیاسی هستند، زیرا دولت ایالات متحده در حال بحث درباره قوانین خود برای انتخابات 2024 است.

ابزارهای تولید هوش مصنوعی می توانند محتوای متنی، صوتی و تصویری ایجاد کنند و از زمان انتشار “GPT Chat” /ChatGPT OpenAI به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار گرفته اند.

برخی از قانونگذاران ایالات متحده، از جمله آقای مارکی، نگران هستند که هوش مصنوعی بتواند انتشار اطلاعات نادرست، به ویژه در رویدادهای مهم و انتخابات را تشدید کند.

متا اخیراً سیاستی را اجرا کرده است که بر اساس آن تبلیغ‌کنندگان سیاسی از قبل هرگونه استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغاتی را که حاوی تصاویر، ویدیو یا صدا به‌صورت دیجیتالی ایجاد شده یا تغییر داده شده است، افشا کنند.

گوگل اخیراً از تبلیغ‌کنندگان انتخاباتی خواسته است تا افشا کنند که آیا آگهی‌شان حاوی محتوایی است که به‌طور مصنوعی تغییر یافته یا به‌صورت دیجیتالی تولید شده و افراد یا رویدادهای واقعی را به تصویر می‌کشد.

۵۸۵۸

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا