اخبار خودرو

هوندا سیتی در سامانه ؛ تازه وارد ژاپنی به عرضه رسید

هوندا سیتی در سامانه ؛ تازه وارد ژاپنی به عرضه رسید

با به روز رسانی سیستم یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، هوندا سیتی در سامانه موجود شد و متقاضیان می توانند این خودرو را انتخاب کنند.

زود فروردین ماه گذشته اعلام کردیم که شرکت آذرواردسال هوندا سیتی را در اختیار سامانه عرضه خودروهای وارداتی قرار می دهد. پیش از این اعلام شده بود که این شرکت دو مدل دارد. ZR-V و CR-V هوندا را وارد سیستم عرضه خودرو به جانبازان کرده است. هم اکنون با آپدیت جدید سیستم خودروهای وارداتی، سدان کوپه شهر هوندا به مجموع خودروهای وارداتی اضافه شده است. پرفروش ترین سدان در بازارهای در حال توسعه که به نظر می رسد در بازار ایران نیز با استقبال خوبی روبرو شده است.

هوندا سیتی در سیستم; تازه وارد ژاپنی آمده است
هوندا سیتی در سامانه ؛ تازه وارد ژاپنی به عرضه رسید

مشخصات فنی ؛ اقتصادی اما رضایت بخش

سدان شهری ساب کامپکت مجهز به موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با فناوری تزریق مستقیم سوخت است.GDI) دارای این موتور قادر به تولید حداکثر قدرت 121 اسب بخار و حداکثر گشتاور 145 نیوتن متر است. قدرت از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو می رسد و با این ارقام شتاب صفر تا شصت این سدان اقتصادی 10.5 ثانیه بهتر از رقبای هم کلاس خود است. همچنین مصرف سوخت ترکیبی هوندا سیتی 6.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است که رقم رضایت بخشی به نظر می رسد.

هوندا سیتی در سیستم; تازه وارد ژاپنی آمده است
هوندا سیتی در سامانه ؛ تازه وارد ژاپنی به عرضه رسید

اگرچه سدان سیتی محصولی مقرون به صرفه است، اما از نظر تجهیزات، گزینه های خوبی دارد. در این سدان ساب کامپکت ژاپنی، امکاناتی مانند سیستم کنترل پایداری و کشش، 6 کیسه هوا سیستم کنترل حرکت در سربالایی 10 نقطه ای TPMSفرمان برقی، کروز کنترلتعویض پدال، سیستم ورود و استارت بدون کلید، دوربین دنده عقب، تهویه مطبوع خودکار، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی برای سرگرمی اطلاعاتی، اپل کارپلی و اندروید اتو، سنسور نور LED.

شرایط عرضه هوندا سیتی در سامانه.

سیتی یکی از خودروهای جدید وارداتی است که قیمت فروش علی الحساب در مبادی ورودی و قیمت علی الحساب اعلامی قیمت در مبادی ورودی و هزینه های قانونی و هزینه های قانونی پس از ترخیص به عنوان مالیات بر ارزش افزوده، نرخ شماره گذاری می باشد. ، اسقاط خودروی مستعمل، باربری و غیره. در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت های نهایی و مصوب اضافه می شوند. قیمت فروش یک میلیارد و 700 میلیون تومان در نظر گرفته شده است و مشتریان می توانند این خودروی ژاپنی را در اولویت خرید انتخاب کنند.

نام ماشین شرکت وارد کننده قیمت فروش علی الحساب در مبادی ورودی (تومان)
شهر هوندا آذریواردسال ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا