اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

واکنش رضا رشیدپور به حادثه تروریستی کرمان + ویدیو

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از شما نیوز رضا رشیدپور، ویدئویی در واکنش به حادثه تروریستی کرمان منتشر کرد. رضا رشیدپور در این ویدئو تسلیت صمیمانه خود را به مردم کرمان ابراز کرد. رضا رشیدپور مجری محبوب ایران است. رضا رشیدپور با برنامه عبور شیشه ای آمد بقیه ویدیو رضا رشیدپور را ببینید.

بیوگرافی رضا رشیدپور

رضا رشیدپور متولد ۱۹ مرداد ۱۳۵۷ و مجری، بازیگر و کارگردان است. او فارغ التحصیل لیسانس مهندسی عمران و کارگردانی است. او کار خود را به عنوان بازیگر آغاز کرد و سپس وارد سینما شد. او در خیابان سرسبیل تهران به دنیا آمد، اما اصالتاً تبریزی است و تنها یک خواهر کوچکتر از خود به اسم «نازیلا» دارد و فارغ التحصیل دکترای معماری است. پدرش از مهندسان سپاه مهندسین ارتش عاشورای تبریز بود و در سال ۱۳۷۶ در حین مأموریت جمع آوری تجهیزات سپاه  در دزفول به شهادت رسید.

ازدواج رضا رشیدپور

رضا رشیدپور در سال ۱۳۸۲ در سن 25 سالگی با نغمه مهرپاک ۲۸ ساله که در آن زمان مجری رادیو بود ازدواج کرد و دیدار این زوج با اجرای مشترک آغاز شد. زندگی زناشویی او شامل دختری به نام «هلن» است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا