اخبار ارز دیجیتال

ورم‌هول دوباره در کانون توجه‌ها؛ تحلیلگران هدف رالی صعودی W را تعیین کردند!

ارز دیجیتال ورم‌هول (W) اخیرا رشد قابل‌توجهی داشته و بار دیگر توانسته توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار را به خود جلب کند.

در زمان نگارش این خبر، قیمت ورم‌هول در محدوده ۰٫۵۷ دلار معامله می‌شود که یک رشد تقریبا ۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته دارد.

به گزارش رمز ارز نیوز، همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات روزانه آن نیز به ترتیب حدود ۷ و ۲۳ درصد افزایش یافته است. این رشد قابل‌توجه، ورم‌هول را در میان برندگان بازار امروز قرار داده است.

در این میان، تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کنند که رالی صعودی ورم‌هول تا پایان ماه جاری ادامه داشته باشد. آنها هدف قیمتی توکن W در این رالی را سطح ۰٫۷۹ دلار پیش‌بینی کرده‌اند.

این چشم‌انداز صعودی، از افزایش پذیرش ورم‌هول ناشی می‌شود. در تاریخ ۲۵ آوریل، این رمزارز با استاندارد SPL در بلاکچین سولانا و با استاندارد ERC-۲۰ در شبکه اتریوم در دسترس قرار گرفت.

این موضوع، به افزایش نقدینگی توکن ورم‌هول کمک کرده که در ارزش بازار و رتبه‌بندی آن مشهود است. در حال حاضر، ورم‌هول در جایگاه ۸۱ کل بازار کریپتو قرار دارد.

در همین حال، شاخص ترس و طمع که در سطح ۶۴ (طمع) قرار دارد، نشان‌دهنده خوش‌بینی محتاطانه فعالان بازار نسبت به این ارز دیجیتال است. با این حال و علی‌رغم این احساسات مثبت، به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود که این عوامل را در کنار تحولات جاری در بازار ارزهای دیجیتال در نظر بگیرند.

منبع:عصرایران

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا