اخبار روز سینما

وزارت مشاوره یک کتاب یک میلیون تومانی به خبرنگاران می دهد + جزئیات

بر اساس اطلاعیه وزارت ارشاد برای خبرنگاران، مدیران و فعالان رسانه‌ای که از امروز یکشنبه 23 در سامانه جامع رسانه پرونده دارند. اردیبهشت ماه برای خرید کتاب به ارزش یک میلیون تومان می توانید از سامانه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران استفاده کنید.

بازتاب آنلاین از امروز یکشنبه 23 خبرنگاران، سردبیران، مدیران مسئول و همچنین خبرنگاران غیر شاغل دارای پرونده خبرنگاری در سامانه جامع رسانه اردیبهشت ماه 1403 می تواند با تماس با سامانه ثبت نام اعطای وام اقدام به خرید کتاب کند book.icfi.ir تهیه بانک خرید کتاب به ارزش یک میلیون تومان.

بر اساس این گزارش، بر اساس توافقات صورت گرفته با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مبلغ وام خرید کتاب برای خبرنگاران و اصحاب رسانه یک میلیون تومان است که 500 هزار تومان آن خواهد بود. خبرنگار متقاضی، 400 هزار تومان توسط معاونت امور رسانه و تبلیغات و 10 درصد مابقی توسط دفتر تخفیف ناشر پرداخت می شود.

خبرنگاران، مدیران مسئول و سردبیران رسانه و همچنین خبرنگاران غیر شاغل که دارای پرونده مورد تایید روزنامه نگاری در سامانه جامع رسانه های کشور هستند، می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام اعطای وام اقدام به خرید کتاب کنند. book.icfi.ir سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صندوق خرید کتاب به ارزش یک میلیون تومان آماده می کند.

یارانه فوق که پس از ایجاد سبد خرید به صورت خودکار شارژ می شود، به عنوان «اعتبار خرید» به کد کشور روزنامه نگار متقاضی تعلق می گیرد و فقط برای خرید در قسمت مجازی نمایشگاه کتاب قابل استفاده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا