اخبار روز سینما

وقتی کارلی پیرس با افتادنش باعث تمسخر تماشاچیان شد!/واکنش تحسین برانگیز او بعد از این اتفاق وایرال شد!

این خواننده روز پنجشنبه در حال اجرای برنامه ای در آیووا بود که در مقابل دیدگان جمعیت لیز خورد و به پهلو افتاد.

کارلی پیرس، 33 ساله، به اتفاق ناگواری که هفته گذشته روی صحنه داشت می خندد! این خواننده در جریان کنسرت روز پنجشنبه در آیووا به طور تصادفی لیز خورد و به پهلو افتاد و همه اینها در ویدیو ضبط شد. مدت کوتاهی پس از این حادثه، او در یک توییت از مسخره کردن خود دریغ نکرد و پس از اعتراف به این که “اولین بار” بود که در طول یک برنامه با چنین اتفاق ناگواری روبرو می‌شد، از کسی که از آن فیلم گرفته بود، درخواست ارسال ویدیو کرد.

در توییت او آمده است: «خب برای هرچیزی، اولین بار وجود دارد و من مطمئناً امشب در آیووا طلسم را شکستم. “چه کسی ویدئو را دارد؟” هنگامی که ویدیو منتشر شد، او سپس به TikTok و دیگر صفحات رسانه های اجتماعی خود رفت تا کلیپ را به اشتراک بگذارد، که به طرز خنده داری ویرایش شد تا سقوط را بارها و بارها به صورت مکرر نشان دهد. همچنین آهنگ جذاب گوئن استفانی، “Hollaback Girl” تنظیم شده بود.

کارلی در توضیح این پست نوشت: «بعد از اینکه روی صحنه افتادید، بهتره روش حساب کنید!. او همچنین یک ایموجی خنده و یک توییت دیگر اضافه کرد که به همه اطمینان داد که او خوب است. “بله من خوبم!!! فقط درد دارم 😉❤️ ممنون که با من خندید!!”

هنگامی که او ویدیو را به اشتراک گذاشت، مدت زیادی طول نکشید که طرفدارانش نظر دادند.

“موضوع مورد علاقه من این است که شما این را قبل از هر کس دیگری درست کرده اید!” یکی از طرفداران نوشت

او پاسخ داد: “هاهاهاهاها باید میزدم رو دست میم ها !”

“شما شگفت انگیز هستید. حتی اگر یک غلت زدن برازنده داشته باشید. یکی دیگر از طرفداران نوشت.

در حالی که طرفدار سوم به اشتراک گذاشت: «این خیلی عالی است که حس شوخ طبعی دارید! عاشقشم! 💕.”

قبل از اینکه کارلی با سقوطش خبرساز شود، با جدایی اخیرش خبرساز شد. این ستاره با استعداد در ماه ژوئن پس از دو سال دوستی از دوست پسرش رایلی کینگ جدا شد و بیانیه ای در مورد تغییر وضعیت رابطه در طی یک مصاحبه منتشر کرد. او در حین حضور در بیلبورد زنده کشوری به مردم گفت: “در بیشتر موارد، عالی بود.” “مردم قرار ملاقات می گذارند تا ببینند آیا آنها می خواهند مسافت را طی کنند یا نه، و ما نه. ما فقط برای یکدیگر مناسب نبودیم، و این نتیجه نهایی است. من در چنین سفر زیبایی هستم و واقعاً در مورد فصل بعدی زندگی ام هیجان زده هستم.”

رایلی نیز با بیانیه ای این جدایی را تایید کرد. او در روز چهارشنبه، 7 ژوئن به صفحه ششم گفت: «بله، همه چیز درست نشد.» «کارلی و من راه خود را از هم جدا کرده‌ایم و برای او چیزی جز بهترین‌ها در حرفه و زندگی شخصی‌اش آرزو نمی‌کنم.»

 

مائده امین الرعایا

مائده امین الرئیا هستم کارشناس محتوا و از جذابیت های یک روز و یا حتی یک ساعت در زندگی برای شما مینویسم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا