اخبار روز

پرسپولیس؛ دعوا بدون تماشاگر در اکباتان (+عکس)

علیرغم درخواست باشگاه پرسپولیس برای تغییر محل بازی مقابل هواداران، سازمان لیگ اعلام کرد این بازی طبق برنامه قبلی در ورزشگاه پاس قوامین بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

علیرغم درخواست کتبی باشگاه پرسپولیس، ورزشگاه پاس قوامین میزبان دیدار هواداران ارتش سرخ و هواداران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش تسنیم، بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ تیم فوتبال هواداران تهران-پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 18:20 روز شنبه (22). اردیبهشت ماه ماه سال جاری) روبروی یکدیگر. بازی های خانگی هواداران بدون حضور هواداران در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می شود. اما رضا درویش در گفت وگو با تسنیم تاکید کرد که برای تغییر محل برگزاری این بازی با سازمان لیگ مکاتبه کرده است.

با این وجود، دیدار هماهنگی هوادار و پرسپولیس قرار است ساعت 12:00 روز بیست و یکم آغاز شود. اردیبهشت ماه در این ماه صورت می گیرد. بررسی ها حاکی از آن است که در این جلسه علاوه بر نمایندگان دو تیم مذکور و مسئولان مربوطه، مدیر ورزشگاه پاس قوامین نیز به جلسه دعوت شده است. به نظر می رسد سازمان لیگ تصمیم دارد بازی دو تیم را در منطقه اکباتان بدون حضور هواداران برگزار کند.

تیم فوتبال پیکان در هفته سی ام و پایانی لیگ میزبان استقلال است. این احتمال وجود دارد که اگر شاگردان نکونام خوب باشند، باید در مراسم اهدای جام حضور پیدا کنند. باشگاه پیکان نیز ورزشگاه پاس قوامین را به عنوان محل برگزاری انتخاب کرده بود و سهیل مهدی مسئول برگزاری لیگ پیش از این اعلام کرده بود که در این زمینه اقداماتی انجام خواهد شد.

آتیلا حجازی، سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال نیز تاکید کرد که استقلالی ها می خواستند در تهران و با حضور هواداران بازی کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا