اخبار روز

پوتین در اولین سفر خارجی خود در دوره جدید ریاست جمهوری به چین سفر می کند

یکی از مشاوران کرملین اعلام کرد که پوتین در اولین سفر خارجی خود در دوره جدید ریاست جمهوری به پکن سفر خواهد کرد.

به گزارش فارس؛ یوری اوشاکوف مشاور کرملین گفت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در اولین سفر خارجی خود در دوره جدید از چین دیدن خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره سفر پوتین به ترکیه گفت: هنوز تاریخ سفر به آنکارا مشخص نشده اما قطعا بعد از سفر به پکن انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مطمئنم رئیس جمهور پس از چین به ترکیه سفر خواهد کرد زیرا اولین سفر خارجی وی در دوره جدید به پکن خواهد بود.

اوشاکوف در مورد تاریخ سفر پوتین به چین افزود که تاریخ آن به زودی اعلام خواهد شد.

وی افزود که ما به مردم چین قول دادیم که این اولین سفر رئیس جمهور به این کشور خواهد بود و این پاسخی محترمانه به سفر سال گذشته شی جین پینگ رئیس جمهور چین به مسکو بلافاصله پس از انتخاب مجدد وی به عنوان رئیس جمهور بود.

دستیار کاخ کرملین در ادامه تاکید کرد که این سفر به ترکیه نیز بوده است یکی این یکی از اولویت های رئیس جمهور پوتین است و تاریخ آن به زودی تعیین می شود.

مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین روز سه شنبه با حضور مقامات ارشد روسیه و مهمانان خارجی در کاخ کرملین برگزار شد و پوتین برای پنجمین بار به عنوان رئیس جمهور سوگند یاد کرد.

وی امروز برای پنجمین بار سوگند یاد کرد تا برای یک دوره شش ساله ریاست جمهوری روسیه را بر عهده بگیرد. پوتین برای اولین بار در سال 1999 رئیس جمهور شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا