اخبار ارز دیجیتال

پیش‌بینی صعود توربو، میم کوینی که در شبکه‌های اجتماعی خودنمایی می‌کند!

توربو (TURBO) یکی از ارز‌های دیجیتال مبتنی بر میم و مرتبط با حوزه هوش مصنوعی است که اخیرا محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بر اساس داده‌های بازار، قیمت این میم‌کوین طی ۷ روز گذشته بیش از ۶۹ درصد افزایش یافته است.توربو موجودی محدود ۶۹ میلیارد توکنی دارد و علی‌رغم این که کاربرد خاصی ندارد، سود زیادی را برای سرمایه‌گذاران اولیه خود به ارمغان آورده است.

بنیانگذار توربو با ارائه اولین میم‌کوینی که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است، آزمایشی جسورانه را در دنیای ارزهای دیجیتال آغاز کرد.

به گزارش رمز ارز نیوز، خالق این پروژه از هوش مصنوعی GPT-۴ درخواست کرد تا برای وی یک میم‌کوین ایحاد کند. به این ترتیب، توسعه توکن توربو با بودجه اندک ۶۹ دلاری، به عنوان یک اقدام بلندپروازانه آغاز شد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت توربو طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۱۴ درصدی به ۰.۰۰۱۱۰۱ دلار رسیده است. تحلیلگران خوش‌بین هستند و اعتقاد دارند قیمت توربو در روزهای آتی به سطوح بالاتری خواهد رسید.

حجم معاملات این توکن طی ۱۰ روز گذشته از ۱۱.۷۸ میلیون دلار به بیش از ۳۵ میلیون دلار افزایش یافته که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران زیادی جذب این میم‌کوین جدید شده‌اند.

شاخص‌های اجتماعی توکن توربو نیز در حال افزایش هستند و این میم‌کوین در چند وقت اخیر پوشش رسانه‌ای خوبی داشته است.

در واقع، افزایش تعاملات در رسانه‌های اجتماعی، تاثیر مثبتی بر قیمت توربو گذاشته است. این افزایش، در نمودار تسلط و حجم تعاملات در پلتفرم‌هایی مانند X (توییتر سابق)، اینستاگرام و تلگرام مشهود است.

با اشاره به این موضوع، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که رالی قیمت توربو ادامه‌دار بوده و قیمت آن می‌تواند تا ۰.۰۰۱۴۸ دلار افزایش یابد که به معنای یک رشد تقریبا ۳۵ درصدی نسبت به قیمت فعلی این ارز دیجیتال است.

منبع:عصرایران

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا