اخبار روز

چه کسی دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان را کشت؟

به گزارش مگتو، آخرین بار او ظهر همان روز در حال خروج از دانشگاه دیده شد و پس از آن هیچکس او را ندید.

روزنامه همشهری نوشت: پس از اعلام ماجرای مفقود شدن دانشجوی جوان که به گفته دوستانش فردی باهوش و نخبه بود، تحقیقات برای یافتن ردی از وی تا صبح دوشنبه آغاز شد. یکی از دشتبانان در دامنه کوه های سرچشمه چشمش به ماشینی افتاد که در دامنه کوه رها شده بود. کسی دور ماشین نیست نبود و درهای وی باز بود که این مرد دشتبانی را بر آن داشت تا با کلانتری 14 سرچشمه تماس گرفته و ماجرا را گزارش کند.
علیرضا محمدی دادستان رفسنجان گفت: با حضور ماموران پلیس آگاهی در محل مشخص شد خودروی مورد نظر متعلق به دانش آموز مفقود شده است. به این ترتیب تیمی از پلیس آگاهی، گروه امداد هلال احمر و ماموران گشت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به آنجا رفته و جست و جوی مرد جوان مفقود شده را آغاز کردند. آنها با استفاده از هلیکوپتر منطقه را جستجو کردند و در نهایت جسدی را که در ارتفاعات سرچشمه رها شده بود، پیدا کردند.
وی ادامه داد: با مراجعه ماموران به محل رها شدن جسد، مشخص شد مقتول همان دانش آموز جوان است و با حضور بازپرس ویژه گروهان قتل و بازپرس جنایی در محل، تحقیقات به عمل آمد. ادامه یافت، یعنی در حال حاضر 2 مظنون تحت تعقیب قرار گرفته اند و به محض اطلاع شهروندان از نتیجه پرونده.

23302

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا