اخبار روز

کارتن موز برای مستاجران فاجعه بود!


آنها از کف تا سقف با کارتن های موز صادراتی روی هم چیده شده اند. کارتن های موز سمت راست مربوط به ردیف کارتن های 3 لایه زیره و کارتن های سمت چپ مربوط به ردیف کارتن های 5 لایه زیره می باشد.

به گزارش مانیبان به نقل از همشهری آنلاین، صف های باریک مانند کوهی از مقوا هستند.

عباس، کارگر یکی از این سلول هاست. هر روز قبل از سحر به سلول‌های دیگر می‌رود و کارتن‌های موز محکم و قابل استفاده جمع‌آوری می‌کند و می‌خرد. برخی را بر حسب مقدار و برخی دیگر را بر حسب کیلوگرم بخرید. قبل از خرید، با توجه به توصیه آقای جمشید (صاحب کسب و کارشان)، جعبه ها را به خوبی چک کنید تا از نداشتن ایراد مطمئن شوید. از حدود ساعت 10 صبح قبل از آمدن آقا جمشید، جعبه ها به صورت عمودی در اتاق ردیف شده اند. کمی جلوتر، مدیران مشتریان را خواهید دید که امروزه بیشتر مستاجر هستند. عباس آنها را دوست دارد. چون خاطرات چندان خوبی از دوران مستاجر خود و خانواده اش ندارد. یکی یکی از آن خاطرات تهیه جعبه های مقوایی بادوام برای حمل اثاثیه بود که برای آن باید هزینه زیادی می پرداخت.

کارتن موز در خدمات بسته بندی کم ندارد!

یکی مشتری با شنیدن قیمت کارتن موز صادراتی دهن عباس کمی تعجب می کند و دوباره قیمت می پرسد. عباس که به دیدن این غافلگیری ها عادت کرده، تکرار می کند: سایز بزرگ 25 هزار تومان و سایز کوچک 20 هزار تومان. مشتری همچنان متعجب دوباره می پرسد: این قیمتی است که برای همان کارتن های موز گفتید؟ عباس چای را می نوشد: «بله؛ در هر کدام از آنها می توانی 5 تا 10 کیلوگرم اسباب کشی را به راحتی جا بدهی و به آن سوی دنیا ببری. مشتری که در برخی فروشگاه ها جعبه های موز را با قیمتی بین 50 هزار خریده است. و 70000 برداشت در هر جعبه و وقتی از هزینه های چند ده میلیونی خدمات بسته بندی ویژه حمل اثاثیه مطلع شد، سرش باد شد، بدون معطلی 10 جعبه موز کوچک از عباس خرید تا تمام عمرش به پایان رسید. . بر روی آن.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا