اخبار روز

گاک ایون وی; مدل طراحی این ماشین چینی دایناسور بود! (+تصاویر)

عصر ایرانگاک از نسل دوم ماشین یون V در نمایشگاه پکن رونمایی شد. یون نماینده محصول گاک در بازارهای بین المللی حضور دارد و این SUV جدید نیز آرزوی جهانی شدن را دارد.

در مقایسه با نسل قبل، ابعاد بدنه رشد کرده است یون V هستند. نسل اول در سال 2020 ارائه شد و آوون جدید اکنون به طول 4605 میلی متر و فاصله بین دو محور به 2775 میلی متر رسیده است.

یون V همچنین اولین محصول Gak است که از سیستم خنک کننده مایع در ساختار الکتریکی خود استفاده می کند.

طراحی خودرو نیز به نام یک دایناسور نامگذاری شده است تیرانوزاروس الهام گرفته شده است که قضاوت درباره موفقیت شبیه به عهده بینندگان است.

جزئیات کابین نیز شامل صندلی های ردیف جلو با قابلیت تغییر حالت و تبدیل به تخت 2 متری است. سیستم صوتی 9 بلندگو، یخچال کوچک، هوش مصنوعی، شارژر بی سیم و … از دیگر امکانات کابین است.

برد Gak Ion V 750 کیلومتر است و کیفیت عملکرد خود را حتی در نوسانات شدید دما به خوبی حفظ می کند. مقامات گاک محدوده دمایی را از منفی 30 تا مثبت 55 درجه ذکر کرده اند.

یون V این بر اساس معماری الکتریکی 400 ولت ساخته شده است که توانایی ذخیره انرژی لازم برای سفر 370 کیلومتر را در 15 دقیقه فراهم می کند. Gak ادعا می کند که تغییرات اختصاصی در فناوری شارژ Avon Way ایجاد کرده است که کارایی سیستم را تا 60 درصد بهبود بخشیده است.

همچنین گاک او ادعا کرد که کاربران Evenway به 5 دقیقه برای جستجو و یافتن ایستگاه شارژ در شهر و 10 دقیقه در جاده های اصلی چین نیاز دارند که نشان دهنده حمایت همه جانبه GAC از محصولات الکتریکی آن است.

اطلاعات بیشتر در مورد این محصول منتشر خواهد شد.

Gak Aeon v

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا