اخبار روز سینما

یک انیمه اقتباسی از مانگای Medaka Kuroiwa Is Impervious to My Charms معرفی شد

به تازگی خبری منتشر شده که عنوان می‌کند یک انیمه بر اساس مانگای Medaka Kuroiwa Is Impervious to My Charms ساخته خواهد شد.

این انیمه که ژانری عاشقانه دارد، توسط «یوشیاکی اوکومورا» در استودیو SynergySP تهیه و تولید می‌شود. از دیگر اعضای تیم می‌توان به «کازویوکی فودیاسو» به عنوان نویسنده، «مایومی واتانابه» به عنوان طراح شخصیت و «آکیوکی تاته‌ یاما» به عنوان آهنگساز این اثر اشاره کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


مانگای Medaka Kuroiwa Is Impervious to My Charms

مانگای «مداکا کوروئیوا به جذابیت من بی‌تاثیر است» توسط «ران کوزه» از سال 2021 در مجله هفتگی «Shonen Magazine» منتشر شده و تا فوریه 2024 دارای 13 جلد «تانکوبون» است. این اثر اولین‌ بار یک نسخه ویژه در سال 2020 بود.

مانگای Medaka Kuroiwa Is Impervious to My Charms

«Kodansha USA» داستان این انیمه را به این صورت توصیف می‌کند:

«مونا» زیباترین دختر در مدرسه است و او این را می‌داند. در واقع، او سخت کار کرده است تا شروع موفقیت‌آمیز مدرسه‌ای خود را داشته باشد. اما به هر حال کاری که می‌کند، به نظر نمی‌رسد توجه «مداکا کوروئیوا» که سرد و سنگین است را جلب کرده؛ او به راحتی تسلیم نمی‌شود. از طرف دیگر، «مداکا» در یک معبد بزرگ شده و به او گفته شده است که هرگز به زنان نزدیک نشود. کدام یک در این جنگ خواهان پیروزی خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مانگای Medaka Kuroiwa Is Impervious to My Charms چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Anitrendz

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا