اخبار روز سینما

یک انیمه اقتباسی از Garena Free Fire در دست ساخت است

اخیرا گفته شده که قرار است به زودی یک انیمه اقتباسی از Garena Free Fire ، یکی از پربازیگرترین عناوین نبرد رویال موبایل در سراسر جهان، ساخته شود.

«Garena» اوایل امروز در یک بیانیه مطبوعاتی از انیمه Garena Free Fire رونمایی کرده و گفت که قرار است توسط استودیوی تولید انیمیشن ژاپنی «KAWADOKAWA» تولید شود. این چیزی است که ما تاکنون در مورد آن می‌دانیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


انیمه اقتباسی از Garena Free Fire

در حال حاضر، «Garena» چیزی در مورد اقتباس انیمه اعلام نکرده است. همچنین، این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد که در سراسر جهان پخش و بازپخش خواهد شد؛ با این حال، جدول زمانی برای انتشار آن اعلام نشده است.

Free Fire داستان پر جنب و جوشی دارد که «Garena» آن را از طریق ویدیوهای کوتاه، کمیک و حتی یک فیلم ساخته است. بیشتر آنها به عنوان Free Fire Tales منتشر شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را در کانال رسمی یوتیوب پیدا کنید. اولین قسمت از آن How to Start a Fire نام داشت و در آوریل 2022 منتشر شد که داستان «Hayato Yagami» را در دنیای دیستوپیایی Free Fire دنبال می‌کرد.

انیمه اقتباسی از Garena Free Fire

داستان Free Fire در واقع در سال 2017 آغاز می‌شود که فروپاشی بزرگ اتفاق می‌افتد؛ یعنی پرتاب جرمی آسمانی از خورشید، زمین را در هرج و مرج فرو می‌برد که منجر به ظهور شرکت «Horizon» تا سال 2025 می‌شود. این شرکت می‌خواست جهان را شکل داده و فناوری پیشرفته‌ای را برای تکامل نژاد بشر توسعه دهد.

جدا از انیمه، بیانیه مطبوعاتی که اقتباس را اعلام کرده بود، یک چیز جالب دیگر را فاش کرد. «Garena» گفت که این بازی در فوریه 2024 از 100 میلیون کاربر فعال روزانه DAU عبور کرده است. این باعث می‌شود که آن را به یکی از پربازیگرترین عناوین جهان تبدیل کند. «گارنا» با به روز رسانی‌های منظم و همکاری با ستارگانی مانند «کریستیانو رونالدو» توانسته است به این موفقیت دست یابد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه اقتباسی از Garena Free Fire چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Crunchyroll و Esports

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا