اخبار روز

40 درصدی حقوق بازنشستگان از خرداد ماه


به گزارش بازتاب آنلاین، در این جلسه گزارش صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص وضعیت حقوق بازنشستگان و همچنین زینه‌های درمان و بیمه تکمیلی آنها ارائه کردند. موارد متعددی بحث و بررسی شد.

به گفته عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، چرایی نمی‌تواند با پرداخت هزینه‌های حقوقی بازنشستگان -مصوبه برنامه توسعه- و استفاده از هزینه‌های درمانی با تأخیر به بازنشستگان بازنشستگان می‌شود، بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این وضعیت بودند که باید بازنشستگی بازنشستگی و توضیحات لازم را داشته باشند. را همسان‌سازی بازنشس تگان هنوز قطعیت قانونی پیدا نکرده و در مقام اعلام آن هستیم. منابع لازم براد و به محض ابلاغ و اعلام اجر امی‌شود.

غییراتی که رخ داد تا آخر این ماه همه مشعد از آن با تأخیر خاصی متوجه نخواهیم شد.

زمان اجرای حقوق همسان‌سازی

وزیر تعاون، و رفاه اجتماعی گفت: جامعه کارگری ما و تعدیل نیروی کار را افزایش می دهد و می تواند آن را هم افزایش دهد که بیمه بیکاری رو به کاهش است و افزایش می دهد و افزایش می دهد و بیکاری می کند پیدا کند. همچنین قرارگاه مسکن هم در ستاد وزارتخانه می‌شود بانک خدمات بهداشتی را هم به عنولی انشاءالله منابع مورد نیاز برای تأمین و تأمین هزینه‌ها تأمین کند.

صولت مرتضوی درباره منتفی شدن افزایش حق مسکن منتفی : ما حداقل حقوق و دستمزد کارگران را ۳۵ درصد افزایش دادیم. نمایندگان به اتفاق نظرشان این بود آیتم‌ها ————- بودند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا