سرگرمی

5 تا از خوش استایل ترین زوج های سینمای ایران را بشناسید +تصاویر

دنیای سینما دنیای ارتباطات است. پیوندهایی که با شخصیت ها، میزانسن ها، موسیقی و بسیاری عناصر دیگر برقرار می شود، برای همیشه در خاطره مخاطب سینما باقی می ماند. اما برخی از لینک ها خاص ترین در این دنیا هستند. مثل پیوند قلب دو نفر که برای ابدیت بنا شده است. کم نبودند زن و مردی که جلوی دوربین عاشق یکدیگر شدند و به جای یک عکس روی فرش قرمز از دو نفر عکس گرفتند. در این مطلب به سراغ چند زوج ایرانی خوش استایل رفتیم.

1- بابک حمیدیان و مینا ساداتی

بابک حمیدیان و مینا ساداتی در یک برنامه تلویزیونی از ازدواج خود در نوروز 95 خبر دادند. از فیلم های مشترک این دو می توان به «هیهات»، «خرگیوش» و «سرو زیر آب» اشاره کرد.

سبک مینا ساداتی ترکیبی از سادگی و زیبایی است. سادگی که هم در پوشش و هم در آرایش آن منعکس شده است. البته او به عرصه مدلینگ گریخت و انتشار عکس هایش روی جلد مجله «واچار» سر و صدای زیادی به پا کرد.

حمیدیان نیز بازیگری است که بیشتر سبک های اسپرت و جین را انتخاب می کند و به همین دلیل به راحتی می توان کلاه هایی را که از مجموعه خود می گیرد، ست کرد. از کلاه چاپو گرفته تا کلاه بافتنی راه راه رنگارنگ، سعی کرده همه استایل ها را امتحان کند و کاملا موفق بوده است.

2- مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

5 تا از خوش استایل ترین زوج های سینمای ایران را بشناسید +تصاویر

اولین تجربه همکاری رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در فیلم محمد رسول الله بود. بعدها هم در موزیک ویدیوی «باران می‌بارد» با صدای همایون شجریان با هم دیده شدند و همین موضوع باعث نزدیک‌تر شدن آنها شد. همین نزدیکی باعث شد شایعاتی در مورد ازدواج این دو نفر به وجود بیاید. بالاخره پاییز سال 1378 بود که خبر ازدواجشان رسمی شد.

در سال های اخیر استایل مهدی پاکدل زیر و رو شده و همین موضوع باعث شده تا به صورت جدی در عرصه مد ظاهر شود. او از آن دسته مردانی است که موهای مجعدش تاثیر خاصی بر درخشش تیپ و استایل او دارد. تا جایی که جدای از حوزه تصویر، حضور خود را در دنیای مد و لباس تضمین می کند.

با بررسی استایل رعنا آزادی ور به طیف مورد علاقه او در انتخاب لباس می رسیم. یک لباس ساده که رنگ های خنثی مانند خاکستری و بژ را دوست دارد. او از رنگ های پاستلی غافل نمی شود و اغلب آبی و خاکستری کم رنگ را در پوشش خود نشان می دهد. رعنای سینمای ایران با این انتخاب ها اشتیاق خود را به درخشش در سادگی نشان می دهد.

3- اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی

5 تا از خوش استایل ترین زوج های سینمای ایران را بشناسید +تصاویر

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی دی آنها در سال 1374 ازدواج کردند. درگاهی فوق لیسانس نقاشی و سخنور تئاتر است. زوج دوست داشتنی سینمای ایران همیشه فریم های دلنشینی را ثبت کرده اند.

انتخاب رنگ های مناسب اشکان خطیبی از ویژگی های مثبت اوست که در استایل او مشهود است. او معمولا هماهنگی را در نوع خود رعایت می کند و به سختی می توان در انتخاب هایش ایراد گرفت. بیشتر اوقات او را با استایل و تیپ مناسب می بینیم و فاکتورهای شاخصی را در ظاهرش به نمایش می گذارد.

آناهیتا درگاه بیشتر اوقات با رنگ مشکی تک رنگ دیده می شود که اتفاقاً به او می آید. او سعی می کند در استایل های مشکی تک رنگ خود از وسایل رنگی یا براق استفاده کند که باعث می شود استایل او از یکنواختی خارج شود. حضور درگاهی در سریال “می خواهم زنده بمانم” در نقش یک پزشک خوش استایل و جذاب یکی یکی از مواردی است که نباید از آن غافل شویم. دکتر خوشتیپیک از دهه 60 می آمد و عشق از چشمانش جاری بود.

4-علی مصفا و لیلا حاتمی

5 تا از خوش استایل ترین زوج های سینمای ایران را بشناسید +تصاویر

فارغ التحصیل رشته ادبیات فرانسه از دانشگاه لوزان، در سال ۱۳۷۷ با لیلا حاتمی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو فرزند به نام های عسل و مانی است. لیلا حاتمی نیز دختر خلف علی حاتمی، سعدی سینمای ایران است.

علی مصفا مثل شخصیت آرامش لباس ساده و باوقار می پوشد. در استایل او اثری از تجمل و زرق و برق دیده نمی شود و جز جذابیت از او انتظار نمی رود.

لیلا حاتمی نیز مانند مصفا سبکی را انتخاب می کند که شخصیت او را نشان دهد. راحتی او در پوشش همان چیزی است که از او جلوی دوربین می بینیم. از شب سینمای ایران، سبک های جذابی در جشنواره های مهم بین المللی دیده می شود، مانند انتخاب در ونیز 2022. شاید او اهل مد نباشد و به استایل همیشگی خود وفادار باشد، اما وقتی در جریان مد قدم می زند، او همه ما را افتخار خواهد کرد.

5- بهروز وثوقی و پوری بنی

5 تا از خوش استایل ترین زوج های سینمای ایران را بشناسید +تصاویر

داستان بهروز و پوری داغ یک عشق قدیمی است که همیشه برای طرفدارانشان تازگی دارد. آنها در سال های قبل از انقلاب رابطه کوتاهی داشتند که به جدایی ختم شد.

بهروز بازیگری خوش تیپ تمام فصول است که هنوز پس از گذشت پنج دهه نتوانسته خاطره خود را در سینمای ما زنده کند. او به قول مردم امروز «نماد مد» زمان خود بود و ترندهای مد را برای جوانان و نوجوانان آن سال ها نوشت.

در طرف مقابل، پوری بنایی زیبایی وصف ناپذیر و نابی است. بازیگری که محدود به هیچ روز، ماه و سالی نیست و می تواند با خاطراتی که برای چندین نسل ساخته است برای همیشه زنده بماند. کمد لباس او مانند ظاهرش پر از زیبایی و جذابیت است و این را از تصاویر گذشته می توان فهمید. انشالله هرجا هستن سلامت باشن و زنده باشن

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا