سبک زندگی

7 نشانه که می گوید طرف مقابل همیشه در حال قضاوت کردن شماست

همه ما در این شرایط بوده ایم. احساس می کنیم کسی ما را ارزیابی می کند و هر حرکت ما را زیر نظر دارد. انگار دارد پنهانی ما را قضاوت می کند. اما همه اینها فقط احساس شماست، آیا می توانید آن را ثابت کنید؟


همه ما در این شرایط بوده ایم. احساس می کنیم کسی ما را ارزیابی می کند و هر حرکت ما را زیر نظر دارد. انگار دارد پنهانی ما را قضاوت می کند. اما همه اینها فقط احساس شماست، آیا می توانید آن را ثابت کنید؟ حقیقت این است که برخی افراد واقعاً در پنهان کردن احساسات واقعی خود مهارت دارند. اما نگران نباشید. اغلب اوقات، این افراد قضاوت کننده نمی توانند خود را از نشان دادن رفتارهای ظریفی که آنها را آشکار می کند، باز دارند. این علائم معمولا واضح نیستند، اما اگر دقت کنید متوجه خواهید شد. بنابراین اگر احساس می‌کنید کسی مخفیانه شما را قضاوت می‌کند، ادامه مطلب را بخوانید.

1. از تماس چشمی اجتناب می کنند

آیا تا به حال با کسی صحبت کرده اید که به نظر نمی رسد شما را مستقیم نگاه کند؟ عجیب است، اینطور نیست؟ تماس چشمی یک عنصر مهم در ارتباطات انسانی است. وقتی کسی از آن اجتناب می کند، نشانه آن است که ممکن است با شما احساس راحتی نکند یا بدتر از آن، پنهانی شما را قضاوت کند.

7 نشانه که نشان می دهد طرف مقابل همیشه شما را قضاوت می کند

2. تعاریف دو طرفه هستند

هیچ چیز گیج کننده تر از یک تعریف دو طرفه نیست. وقتی کسی چیز خوبی در مورد شما می‌گوید، اما در پایان یک پیچ و تاب دارد که باعث می‌شود احساس عجیبی کنید. توجه: تعریف و تمجیدهای واقعی بدون عارضه هستند و باعث می شوند احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید، نه اینکه گیج و سرکوب شوید.

7 نشانه که نشان می دهد طرف مقابل همیشه شما را قضاوت می کند

3. آنها هرگز برای شما وقت ندارند

آیا تا به حال احساس کرده اید که شما همیشه کسی هستید که می توانید با هم برنامه ریزی کنید و ابتکار عمل را به دست بگیرید؟ و با این حال، به نوعی، دیگری همیشه برای شما شلوغ است. زمان یا حضور شما آنقدر که می خواهید برای آنها ارزشمند نیست. باور کردنش سخت است، اما باید اعتراف کنیم: اگر کسی به طور مداوم در دسترس نباشد، احتمالاً آگاهانه یا ناخودآگاه شما را قضاوت می کند.


بیشتر بخوانید: این علائم به این معنی است که شما اعتماد به نفس پایینی دارید


7 نشانه که نشان می دهد طرف مقابل همیشه شما را قضاوت می کند

4. نسبت به همه چیز بیش از حد انتقاد می کنند

آیا تا به حال با کسی برخورد کرده اید که به نظر نمی رسد چیزی را نادیده بگیرد؟ کسی که هر عیب کوچکی را برملا می کند و از بیان نظرات تحمیلی خود خجالت نمی کشد؟ انتقاد می تواند سازنده باشد، اما یک خط وجود دارد، و وقتی شخصی مرتباً از آن عبور می کند، ممکن است به این معنی باشد که به اندازه کافی به شما احترام نمی گذارد.

7 نشانه که نشان می دهد طرف مقابل همیشه شما را قضاوت می کند

5. آنها با شما در مورد دیگران بدگویی می کنند

ضرب المثلی هست که «اگر با تو غیبت کنند، غیبت می کنند» و این جمله کاملاً درست است. همه ما یک دوست یا همکار داریم که دوست دارد اخبار را منتشر کند. به نظر می رسد آنها همیشه آخرین اطلاعات را در مورد همه دارند. اما وقتی شخصی مدام در مورد دیگران بدگویی می کند، ممکن است نشانه آن باشد که او و شما را قضاوت می کند. غیبت راهی برای قضاوت بدون مواجهه مستقیم با شخص مورد نظر است.

7 نشانه که نشان می دهد طرف مقابل همیشه شما را قضاوت می کند

6. از تعامل با شما اجتناب می کنند

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که وارد اتاقی شوید و متوجه شده باشید که کسی به سرعت به سمت خود می چرخد ​​یا ناگهان شروع به انجام کاری می کند؟ ممکن است تصادفی باشد. یا می تواند نشانه ای از قضاوت شما باشد. اجتناب اغلب نشان دهنده ناراحتی یا عدم تایید است. اگر شخصی به طور مداوم از تعامل با شما اجتناب کند، می تواند نشان دهنده نگرش قضاوت آمیز نسبت به شما باشد. انگار سعی می کنند فاصله فیزیکی ایجاد کنند تا با فاصله روانی همخوانی داشته باشند.

7 نشانه که نشان می دهد طرف مقابل همیشه شما را قضاوت می کند

7. همیشه سعی می کنند خودشان را بهتر از شما نشان دهند

مثل این است که آنها سعی می کنند به نحوی ثابت کنند که از شما بهتر هستند و اغلب، این نیاز از ناامنی های خودشان نشات می گیرد.

به یاد داشته باشید، اینها فقط نشانه هایی از قضاوت های پنهان دیگران است، نه اثبات قطعی. اما اگر شخصی به طور مداوم این رفتارها را از خود نشان دهد، احتمال زیادی وجود دارد که شما را قضاوت کند. با این حال، اجازه ندهید آنها روی شما تأثیر بگذارند. از این دانش برای انتخاب افراد بهتر برای دوستی استفاده کنید.

7 نشانه که نشان می دهد طرف مقابل همیشه شما را قضاوت می کند

منبع:

روزهای شما











مائده امین الرعایا

مائده امین الرئیا هستم کارشناس محتوا و از جذابیت های یک روز و یا حتی یک ساعت در زندگی برای شما مینویسم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا