اخبار روز سینما

بازیگر نقش گالاکتوس در فیلم Fantastic Four مشخص شد

دو بازیگر معروف، «جان مالکوویچ» و «رالف اینسون»، به ترتیب بازیگر سریال بازی تاج و تخت و فیلم شوالیه سبز، به تولید ریبوت فیلم Fantastic Four از دنیای مارول پیوستند.

درباره نقش «جان مالکوویچ» جزئیاتی منتشر نشده، اما «رالف اینسون» نقش شخصیت شرور «گالاکتوس» را در این فیلم ایفا خواهد کرد. پیش از این گزارش شده بود که «پدرو پاسکال» نقش «مستر فنتستیک» یا «رید ریچاردز»، «ونسا کربی» نقش «سو استورم» یا «زن نامرئی»، «جوزف کویین» نقش «جانی استورم» یا «مشعل انسانی»، «ایبان ماس باکراک» نقش «بن گریم»، «جولیا گارنر» نقش «سیلور سرفر» و «پل والتر هاوزر» در نقشی که هنوز فاش نشده است، در این فیلم حضور خواهند داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


بازیگر نقش گالاکتوس در فیلم Fantastic Four

«جان مالکوویچ»، بازیگر نقش گالاکتوس ، دو نامزدی اسکار در کارنامه خود دارد و اخیراً در سریال درام ظاهر جدید (The New Look)، در کنار «بن مندلسون»، «ژولیت بینوش» و «میزی ویلیامز» دیده شده است. وی همچنین در قسمت پایانی سریال ریپلی (Replay) شبکه نتفلیکس و در آینده نزدیک در فیلم دست دانته به کارگردانی جولین اشنابل حضور خواهد داشت.

«گالاکتوس» یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های شرور دنیای مارول است و برای اولین‌بار در کتاب‌های چهار شگفت‌انگیز در سال 1966 معرفی شد. او پیش از وقوع «مه‌رمب»، یک انسان به نام «گالان» بود.

پس از نابودی سیاره‌اش، او به شکل «گالاکتوس» و به عنوان تنها بازمانده از جهان قبلی، دوباره متولد شد. لقب «گالاکتوس» به دلیل توانایی‌ها و قدرت‌هایش در تسرفتن و بلعیدن انرژی و ماده، به او داده شده است.

فیلم Fantastic Four

کارگردانی فیلم جدید چهار شگفت انگیز را «مت شکمن» که تجربه کارگردانی در سریال وانداویژن را دارد، برعهده خواهد داشت و «جاش فریدمن»، «جف کپلان» و «ایان اسپرینگر» نیز نویسندگان آن خواهند بود.

فیلمبرداری فیلم جدید Fantastic Four از تابستان سال آینده آغاز و در تاریخ 25 ژوئیه 2025 (4 مرداد 1403) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگر نقش گالاکتوس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا