اخبار روز سینما جهان

روش تام کروز در «تاپ گان» متعلق به خلبانی ایرانی است

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، سیروس کهوری نژاد اظهار کرد: در ساخت فیلم تاپ گان: ماوریک از عملیات ما استفاده شد. عملیات هوایی ما که حتی تام کروز به خلبانان آمریکایی آموزش می دهد، عملیات خلبانان ایرانی است. این عملیات ها اسم و روش دارد و این روش یک خلبان ایرانی بوده اما اسمی برده نمی شود.

به گزارش ایرنا، وی افزود: در ساخت آثاری مانند تاپ گان نیازهای مخاطب به ویژه مخاطب ایرانی را به صورت کاملا فنی بررسی کردند و اثری خلق می کنند که وقتی نام جنگ است در دل ما رعب ایجاد می کند. ذکر شده. ابزار بسیار قدرتمندی در سینماست اما هنوز قدرت آن را به خوبی درک نکرده ایم و نیاز است که نهادهای دفاعی و امنیتی در ساخت چنین آثاری در داخل کشور همکاری بیشتری داشته باشند.

کهوری نژاد با تاکید بر لزوم توجه به نیازها و سلایق مخاطبان گفت: هر کاری که بدون بازگشت بسازیم توسط مخاطب با بسیاری از آثار دیگر سینمای هالیوود، بالیوود و ترکیه مقایسه می شود و از میان بازار گسترده انتخاب می کنند. از ایده ها.” مخاطبان اثری را که بسیار خوب ساخته شده و جلوه های ویژه خوبی دارد نگاه می کنند و می شناسند.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا