اخبار روز سینما

سیدنی سویینی به فیلم دیوید میشد پیوست

«سیدنی سویینی» به‌عنوان «کریستی مارتین»، بوکسور آمریکایی، در فیلم دیوید میشد ایفای نقش می‌کند. این پروژه به زودی در بازار عرضه خواهد شد و به خریداران ارائه می‌شود.

سیدنی سویینی ، ستاره سریال ارورا و ارباب حلقه‌ها: قدرت حلقه‌ها، در فیلم بیوگرافی جدیدی به کارگردانی «دیوید میشد» در نقش بوکسور مشهور آمریکایی، «کریستی مارتین»، بازی خواهد کرد. این پروژه هم اکنون در بازار کن به خریداران بین‌المللی ارائه می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سیدنی سویینی به فیلم دیوید میشد پیوست

«سویینی» به رسانه خبری «ددلاین» گفت که او از 12 تا 19 سالگی کیک بوکسینگ کار می‌کرده و اشتیاق زیادی به بوکس و MMA دارد. همچنین در ادامه حرف خود افزود:

من مشتاقانه منتظر بازگشت به رینگ، شروع تمرینات و متحول کردن بدنم هستم. داستان کریستی ساده نیست، هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی طاقت‌فرسا است و بار سنگینی را باید تحمل کرد. اما من عاشق چالش هستم.

سیدنی سویینی به فیلم دیوید میشد پیوست

او در ادامه می‌گوید:

«کریستی مارتین» نه تنها بوکس زنان را مشروع کرد؛ بلکه بر کلیشه‌های جنسیتی غلبه کرد و با بدرفتاری‌های عاطفی، جسمی و مالی جنگید. من مشتاق دنیای مبارزه هستم. داستان کریستی گوشه‌ای از خیزش باورنکردنی او تا اوج را روشن می‌کند و در عین حال مشکلات شهرت را در پشت پرده نشان می‌دهد. ما باید داستان زنی را روایت کنیم که با این همه سختی روبرو شد و اجازه نداد شکستش دهند. این داستان الهام‌بخش و احساسی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی سیدنی سویینی در فیلم دیوید میشد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا