دانستنی ها

عوارض جانبی تزریق نوروبیون در آینده چیست؟

آمپول نوروبیون ترکیبی از سیانوکوبالامین، پیریدوکسین، تیامین HCL، سه ویتامین نوروتروپیک ضروری (B1، B6، B12) در دوزهای بالا می باشد.

ویژگی های لامپ نوروبیون

به گزارش بهداشت نیوز، آمپول نوروبیون ترکیبی از دوزهای بالای سیانوکوبالامین، پیریدوکسین، تیامین HCL و سه ویتامین نوروتروپیک ضروری (B1، B6، B12) است. در همین حال، ویتامین های B1، B6 و B12 برای متابولیسم در سیستم عصبی محیطی و مرکزی اهمیت ویژه ای دارند. با این حال، تأثیر ویتامین ها بر بازسازی اعصاب در مطالعات مختلفی که ویتامین ها به صورت جداگانه و ترکیبی استفاده می شدند نشان داده شده است.

مناطق استفاده از تزریق نوروبیون (آمپول نوروبیون چه می کند)

آمپول نوروبیون در بیماری های عصبی سیستمیک به دلیل کمبود شدید ویتامین های B1، B6 و B12 نیز کاربرد دارد. این راه حل فقط در مواردی معتبر است که درمان خوراکی کافی نباشد. با این حال، یک پزشک متخصص یا داروساز ممکن است استفاده کامل از آمپول های ویتامین را توصیه کند.

موارد منع مصرف نوروبیون چیست؟

نوروبیون نباید در بیمارانی که به هیچ یک از مواد فعال یا مواد کمکی این محصول حساسیت دارند استفاده شود. بنابراین، همیشه با پزشک یا داروساز خود که آگاهی بهتری از وضعیت بیماران دارد، مشورت کنید.

عوارض جانبی عوارض جانبی تزریق نوروبیون

مانند سایر داروها و محصولات، تزریق نوروبیون عوارض جانبی دارد. در همین حال، واکنش های حساسیت بیش از حد به ویتامین B1 یا B12 مانند تعریق، تاکی کاردی (ضربان قلب سریع) و واکنش های پوستی همراه با خارش و کهیر ممکن است رخ دهد.

در موارد فردی، شوک نیز به دنبال درمان با تزریق ویتامین B1 یا B12 مشاهده شده است. مشکلات گوارشی مانند تهوع، اسهال، استفراغ یا درد شکم نیز ممکن است رخ دهد.

موارد انفرادی آکنه پس از تزریق دوزهای بالای ویتامین B12 گزارش شده است.

ممکن است واکنش هایی در محل تزریق رخ دهد.

اگر این علائم یا هر عارضه جانبی دیگری را که فکر می کنید ممکن است مربوط به این دارو باشد را تجربه کردید، فوراً با پزشک یا داروساز خود تماس بگیرید.

مقدار و نسخه نوروبیون (دوز آمپول نوروبیون)

مقدار آمپول نوروبیون با تزریق عضلانی تجویز می شود. از همه مهمتر، مدت زمان درمان نوروبیون توسط پزشک یا داروساز تجویز می شود که اطلاعات بهتر و بیشتری در مورد وضعیت بیمار دارد. مشخص.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا